HF-
Medlemmer-
Innlegg
2 507 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
-
Dager vunnet
2
Innholdstype
Profiler
Forum
Hendelser
Blogger
Om forumet
Alt skrevet av HF-
-
SnowDOG's Picture humor thread V.4 *Ingen post uten bilde!*
HF- svarte på osse-mon waits for alice sitt emne i Humor
-
SnowDOG's Picture humor thread V.4 *Ingen post uten bilde!*
HF- svarte på osse-mon waits for alice sitt emne i Humor
-
SnowDOG's Picture humor thread V.4 *Ingen post uten bilde!*
HF- svarte på osse-mon waits for alice sitt emne i Humor
-
SnowDOG's Picture humor thread V.4 *Ingen post uten bilde!*
HF- svarte på osse-mon waits for alice sitt emne i Humor
-
SnowDOG's Picture humor thread V.4 *Ingen post uten bilde!*
HF- svarte på osse-mon waits for alice sitt emne i Humor
-
SnowDOG's Picture humor thread V.4 *Ingen post uten bilde!*
HF- svarte på osse-mon waits for alice sitt emne i Humor
-
Nei, kraftkrisen er ikke enkel å løse
HF- svarte på inside_997084 sitt emne i Diskuter artikler (Tu.no)
-
Fotball er et spel der 22 mann springer etter en ball og til slutt vinn Tyskland!
- 476 svar
-
- 1
-
-
Akkurat no ligg det an til at vi møter Tyskland (om vi kjem på andreplass)
- 476 svar
-
- 1
-
-
Ifølge Wikipedia skal nummer 2 fra gruppe e spele mot nummer 2 fra gruppe i. Dersom Norge tar poeng mot Senegal kan det bli Elfenbenskysten vi møter. Dei speler no mot Tyskland
- 476 svar
-
- 1
-
-
Jeg hater den norske innvandringspolitikken!!!
HF- svarte på freedomseeker sitt emne i Politikk og samfunn
Så du er for remigrering? -
SnowDOG's Picture humor thread V.4 *Ingen post uten bilde!*
HF- svarte på osse-mon waits for alice sitt emne i Humor
-
SnowDOG's Picture humor thread V.4 *Ingen post uten bilde!*
HF- svarte på osse-mon waits for alice sitt emne i Humor
-
Jeg hater den norske innvandringspolitikken!!!
HF- svarte på freedomseeker sitt emne i Politikk og samfunn
-
Det norske samspelet må heve seg mange hakk dersom Norge skal ha sjanse til å ta poeng mot Senegal. Irak stod høgt, og etter et par usikre pasninger i forsvaret kom ei pressa, upresis langpasning. Dette gjentok seg gjennom heile kampen, og midtbana var heilt usynlig. Unntatt når Sander Berge gjekk ned til midtstopperen heilt unødvendig, midtbanespelerane må gjere seg spelbare, på midbana! Norge fekk et godt resultat fra denne kampen, men det skyldtes meir flaks enn dyktigheit.
- 476 svar
-
- 1
-
-
SnowDOG's Picture humor thread V.4 *Ingen post uten bilde!*
HF- svarte på osse-mon waits for alice sitt emne i Humor
-
SnowDOG's Picture humor thread V.4 *Ingen post uten bilde!*
HF- svarte på osse-mon waits for alice sitt emne i Humor
-
Norge var heldige, vi hadde flaks både framover og bakover på banen
- 476 svar
-
- 2
-
-
Litt nervøst og tregt før vannpausa
-
SnowDOG's Picture humor thread V.4 *Ingen post uten bilde!*
HF- svarte på osse-mon waits for alice sitt emne i Humor
-
SnowDOG's Picture humor thread V.4 *Ingen post uten bilde!*
HF- svarte på osse-mon waits for alice sitt emne i Humor
-
Nei, kraftkrisen er ikke enkel å løse
HF- svarte på inside_997084 sitt emne i Diskuter artikler (Tu.no)
En kompis meinte det var pga motbakke... -
Nei, kraftkrisen er ikke enkel å løse
HF- svarte på inside_997084 sitt emne i Diskuter artikler (Tu.no)
-
SnowDOG's Picture humor thread V.4 *Ingen post uten bilde!*
HF- svarte på osse-mon waits for alice sitt emne i Humor
-
Eg meiner Patrick Berg bør få spele i staden for Sander Berge, og Oscar Bobb i staden for Sørloth
- 476 svar
-
- 2
-
-
