Det mest irriterende med dette er at det handler mer om image, og opplevelsen av at bilen er aerodynamisk, enn at den faktisk er det. Dørhåndtak utgjør ekstremt lite fra eller til i faktisk rekkevidde, og grep rundt speil, hjul og undersiden har MYE større betydning. Men det har blitt en EV trend, og da skal "alle" gjøre det...
I min erfaring er rammeløse dører verre for Norsk vinter enn dørhåndtakene, men begge passer dårlig i forhold hvor det iser mye!
Dog det kommer an på implementasjonen, hvor man bor, om bilen står i garasje, osv selvfølgelig. Så det vil variere mye om eierne opplever det som problematisk.