Gå til innhold

Hansien

Medlemmer
  • Innlegg

    8 058
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    6

Hansien vant dagen sist 20. oktober 2017

Hansien hadde mest likt innhold!

2 følgere

Om Hansien

  • Bursdag 21. feb. 1989

Profile Information

  • Kjønn
    Mann

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

Hansien sine prestasjoner

6,3k

Nettsamfunnsomdømme

3

Hjelpsomme svar

  1. Så og hørtes skikkelig digg ut. Skal prøve lignende selv engang.
  2. Jeg har Scout og ikke FTR selv. Skulle jeg gått for sykkelen i sjangeren til FTR hadde jeg nok beholdt MT10'en jeg hadde istedenfor. Det er noe med designet på FTR som ikke appelerer, og som du sier er det mye annet til den prisen og. Jeg var bevist ute etter en sports-cruiser, og har en forkjærlighet for Indian pga designet og at de har modernisert syklene sine mer enn sin amerikanske motpart. Jeg vurderte også japanske cruiseren men trass at disse er rimeligere så er det noe med stilen, lyden og totalpakken jeg føler jeg fikk på Indianen som ikke disse tilbyr i dette segmentet. Opprinnelig var planen en rimeligere sportslig cruiser for langturer og mt10 for korte turer og aktiv kjøring. Men når jeg var nede og testkjørte Scout 101 så var jeg solgt. Jeg vurderte Chief og, men det er et greit hopp i pris opp til den jeg ikke kunne forsvare i disse dager.
  3. Bakdelen er jo for min del er lite stykke å kjøre til nærmeste forhandler, at det er amerikansk på godt og vondt, og at jeg valgte en såpass ny modell at ettermarkedsdeler er særlig begrenset og dyrt. Jeg skulle gjerne hatt større sidevesker for langturer med hurtigfeste uten å måtte ha brakett for å flytte baklysene lengre bak. Det finnes der uten, men for 5.500,- nok for en side for frakt og toll gjør det uaktuelt for nå. Jeg skal avgårde neste uke og få ordnet noe småting som er et resultat av ledningsnett som er klasket i sammen med strips. Men den er god og kjøre, stilig og se på og fantastisk komfort sammenlignet med mye annet jeg har kjørt og eid. Eneste jeg angrer på er at jeg ikke beholdt den andre sykkelen. Men en må jo være litt fornuftig i blant.
  4. Amerikansk passform ♥️
  5. Man har allerede mye automasjon i bransjen, og tviler ikke på at det blir mer med årene.
  6. Hvor stor andel som faktisk driver med vertikal
  7. At mange driver med det er en svak påstand. Finnes det noen data på vertikal vs horisontal gårdsdrift der ute enda?
  8. Finner man noe som gir mer mengde produkt på mindre areal til en tilsvarende eller mindre pris vil selvfølgelig bonden bytte over til dette. Det at de fortsatt holder på den måten de gjør i dag vitner om at vertikal drift ikke er helt der enda. Som sagt, er det noe som er flinke på ny teknologi så er det faktisk bønder.
  9. Nå lå ikke spørsmålet mitt rundt dieselbruk da jeg selv tenker at en naturlig vei å gå er elektrisk drift. Vi har jo noen i Norge alt som satser fullt ut på dette. Men å kalle en bransje som opp igjennom årene har vært veldig innovative for utdatert stiller jeg derimot spørsmål til.
  10. Finnes det i heletatt noe som kan erstatte eller være i nærheten av å erstatte tradisjonell gårdsdrift da?
  11. Skal man kjøpe noe så eksotisk og unikt burde man enten ha god kompetanse rundt dette selv eller kjenne til noen som har. Deler, skruing og lignende kan bli utfordring så sant det ikke er bygget på en annen etablert og vanlig sykkel. I verste fall må man konstruere mye selv. Kjør på om hjertet sier dette. Motorsykkel er ikke fornuft.
  12. Høyst trolig fordi hun ikke er ille nok. Selv får jeg ikke offentlig utredning på bakgrunn av at jeg fungerer i arbeidslivet.
  13. Tviler ikke. Blir jo som råkost av gulrot iblandet en god dæsj majones.
  14. Remulade er jo en sikker vinner til fisk i min bok.
×
×
  • Opprett ny...