Ja, og har erfaring blant annet fra moderne og motorspreke sykler. Det er flust av hjelpemidler som gjør at selv jeg greie å hold meg konsis og kjapp fra 0-100, ofte nær produsentens egne tall hvor rett og slett andre dekk, annet underlag, egen vekt og temperatur til slutt er det som hindrer meg i de siste hundredelene det er snakk om.
Jeg holder ikke balansen selv på motorsykkelen, for det er det den som gjør for meg. Det er vel kun ved krypkjøring man må jobbe litt selv men da er det uansett ikke situasjon hvor man tester aks..
Jeg synes selv ikke at det er mer, eller mindre, å holde oversikt over i trafikkbildet. Eneste er at jeg er klar over at jeg er mer sårbar på motorsykkel enn jeg er i en bil og håndterer nok en del situasjoner deretter.
Se over tidligere svar. Dette er snakk om sykler med alt i fra 150 og over 200hk av variert type. Noen med egne tidtakere som registrert data og andre er filmet for så hvordan man ligger ann.
Poenget mitt er uansett; Det å være kjapp i trafikkbildet er er mye mer enn akselerasjon. Selv på bane handler det om langt mer å ha det sprekeste kjøretøyet. Til og med i dragracing, hvor 0-100 har my å si, så er det fortsatt mye annet som kan spille inn som avgjør om en faktisk vinner.