Er og kommet spesifikasjoner for zv e10 ii.
men er den 12-14 tusen i norge hadde jeg heller spart opp til a6700.
(ingen ibis, mekanisk lukker eller ai chip)
16-50 til sony blir oppgradert men tror ikke bildekvalitet blir forbedret.
https://www.sonyalpharumors.com/full-sony-zv-e10ii-specs-26mp-4k-10bit-4-2-2-lut-support-no-ai-chip-no-mechanical-shutter-no-ibis-no-evf/