Gå til innhold

joandreas

Medlemmer
  • Innlegg

    933
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av joandreas

  1. Er og kommet spesifikasjoner for zv e10 ii. men er den 12-14 tusen i norge hadde jeg heller spart opp til a6700. (ingen ibis, mekanisk lukker eller ai chip) 16-50 til sony blir oppgradert men tror ikke bildekvalitet blir forbedret. https://www.sonyalpharumors.com/full-sony-zv-e10ii-specs-26mp-4k-10bit-4-2-2-lut-support-no-ai-chip-no-mechanical-shutter-no-ibis-no-evf/
  2. Problemet dems er de har omtrent null kontroll på fikse bugs dlcen innførte. prison architect eller surviving hadde noen dårlige dlc på dette. man kjøper helst spill 6 måneder etterpå for slippe alle bugs på lansering. er ikke akkurat factorio nivå på det.
×
×
  • Opprett ny...