Gå til innhold

Lord Britishface

Medlemmer
  • Innlegg

    3 138
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Kjønn
    Ikke oppgitt

Nylige profilbesøk

25 743 profilvisninger

Lord Britishface sine prestasjoner

2,3k

Nettsamfunnsomdømme

  1. Poenget mitt er at du avslører deg selv som en total ignoramus som lar deg rive med av en Youtube-tittel du tilfeldigvis fikk se. Jeg kan jo ikke si at noe er feil, fordi at du misliker VW er en helt subjektiv mening. Du kunne like godt kommentert "Nå kan Porsche bare dø av. Ingenting igjen å ta vare på fra dette firmaet" fordi du oppdaget at keyless entry og cruise control er ekstrautstyr på en 911 til 3 millioner. Det er heller ikke feil, men det sier mye om hvor lite du kan om bil.
  2. Lurer på hva som går gjennom hodet til noen før de bastant uttaler seg om noe de åpenbart ikke vet noe som helst om. Mistenker at dette er en fremgangsmåte du benytter hyppig.
  3. Konsensus i praktisk talt alle trådene jeg finner er at dette er et vanlig problem med trådløs Android Auto, uansett bil og mobil. Å kjøre det trådløst er rett og slett ekstremt CPU-insentivt, og på i4 er koblingen trådløs selv om mobilen står på kablet lading.
  4. Forvarming funker knall, og appen har vært pålitelig og stabil. Sterk kontrast til det jeg opplevde med Peugeot! Det eneste jeg har å utsette på bilen er mangelen på bakseteplass, litt stor svingradius og at ryggekameraet blir veldig fort tilsmusset.
  5. Hvis det er noen trøst er ladeplaten totalt ubrukelig, så jeg har solbrillene der i stedet. Hvis man kjører Android Auto samtidig overoppheter mobilen etter 5 minutter og stanser ladingen. Trådløs AA må være helt elendig optimalisert, for selv uten lading blir mobilen min merkbart varm, og hvis jeg lader med kabler får jeg varmeadvarsel etter noen timer. Og dette er med en Pixel 8 Pro, så helt stock Android.
  6. I Trondheim har vi en veistrekning hvor Vegvesenet har konkludert med at motlys er grunnen til både usedvanlig mye kø og mange ulykker, men det er mulig at de bare ikke vet at solbriller ikke eksisterte for hundre tusen år siden.
  7. Jeg har tidligere opplevd at fartsgrensevarslingen seg på igjen av seg selv, men på langtur i går skjedde det fire-fem over en ganske kort periode, kanskje en halvtime. Jeg stoppet aldri og kjørte også gjennom mange ulike fartsgrenser uten at det skjedde noe. Har andre opplevd dette, eller har noen tanker om hvorfor det skjer?
  8. Og interiøret og kjørefølelse. Det aller meste, med andre ord? Astra og 308 både ser og føles mye mer forskjellige enn for eksempel Enyaq og ID4. Samme med C4/208/Junior kontra Born og ID3. Jeg tror Stellantis bommer i Norge fordi markedet er totalt annerledes enn på kontinentet. Småbiler med forhjulstrekk er rett og slett ikke aktuelt for de aller fleste, og så har de, sammen med Renault, et delvis ufortjent omdømmeproblem.
  9. Såpass, ja. Hvis man kan ekstrapolere fra at en 3-serie koster 40% mer i Norge enn Sverige vil den rimeligste versjonen med minimalt ekstrautstyr koste nesten 1,2 millioner. Da skjønner jeg om folk heller kjøper en så vidt brukt MX-5 og en flett ny i4 M60 til samme sum i stedet.
  10. Siden de har inkludert A110 i oversikten er nok siden en blåkopi av en fransk eller engelsk layout, men jeg drømmer om at de importerer noen! Blir garantert uforholdsmessig dyr, men med så liten motor og (relativt) lavt utslipp vil den slippe de verste avgiftene. Prøvde å se på avgiftssatsene for å få en anelse, men det var ekstremt komplisert!
  11. Jeg er 175 og ville aldri ha sittet bak meg selv i mer enn en halvtime. De sjeldne gangene har har to passasjerer bak kjører jeg setet mitt unaturlig høyt og nært rattet, for noe annet er bare dårlig gjort. Barn får fint plass bak, og kortere voksne kan sitte på høyre side bak, men fire voksne er det rett og slett ikke plass til.
  12. Lappen ryker ved 116 km/t, og som du sier var ingen målt over 142. Du kan godt si at det er uansvarlig å holde 120-130 på de oversiktlige rettstrekkene over Dovre, men spesielt gøy er det ikke.
  13. Dette er jo i bestefall en helt meningsløs forenkling og i verste fall (og sannsynligvis) bevisst løgn. Det var først i 2020 vi så starten på en betydelig økning i boligutgifter (lurer på hva som skjedde rundt den tiden). Og selv etter denne utviklingen har en helt gjennomsnittlig norsk husholdning fortsatt mer disponibel inntekt enn en i 2000, og levestandard er betydelig høyere etter alle mulige mål på begrepet. Boareal per person har *økt* siden 2000, fra 51 kvadratmeter til hele 70 kvadratmeter i 2023. Jeg skjønner at mange her er helt ekstremt opphengt i å føle seg som ofre, men først burde man finne noe å faktisk være offer for.
  14. Dette var på 18" Pirelli P Zero, men med mindre man har noen skikkelig performancedekk tipper jeg den differansen blir neglisjerbar sammenlignet med større bredde/diameter.
  15. Jeg havnet også på nøyaktig 145 wh/km etter en 320km lang tur idag. Skal tilsvare cirka 560km om man tømmer batteriet helt, som må sies å være veldig bra med 500km WLTP. Uten trafikk og med en solid dose tålmodighet skulle jeg klart 130 wh/km, men det skal jeg aldri prøve uten at jeg må, for dette var en kjedelig kjøretur.
×
×
  • Opprett ny...