Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/06/12 in all areas

  1. 47 points
    Dette er fra en kundes perspektiv. I sommer så var jeg og brodern i USA. Skulle på en 18 dagers tur, og jeg hadde pakket alt jeg trengte. Trodde jeg.. Første destinasjon, San Francisco. Alt bra til nå og ting går på skinner. Men så, vel 3 dager inn i turen så innser jeg at jeg har glemt å ta med meg linser for hele oppholdet. 5 par er alt jeg har tatt med meg. Og uten linsene ser jeg ikke en dritt. Hadde selvfølgelig lagt i fra meg brillene mine hjemme også. Selvfølgelig så kunne jeg ha løst problemet mitt med å kjøpe meg briller, men en del av de tingene vi skulle foreta oss ville blitt mye lettere med linser. Dag 4 så dro vi ned i sentrum for å prøve å skaffe meg noen nye linser. Lettere sagt en gjort. Det viser seg at linser er noe man får på resept i USA. Med andre ord så må legen anbefale det. Så sjansen for at jeg fikk kjøpt det var minimal. Men så fant vi endelig en butikk hvor den ansatte var villig til å la meg får linser om jeg kunne stille med norsk resept. Ringer til optikeren min i Stavanger. Og av alle ting så har hele kontoret tatt ferie. Får tak i privatnummeret til optikeren. Selv om han er på ferie Ringer han og spør han om han har liggende noe database/remote styring mot jobb. Nei dette hadde han ikke. I tillegg så var han på hytta. Jeg gikk god for dette og begynte å tenke på andre måter jeg kunne skaffe meg noen linser. Men før jeg vet ordet av det så blir jeg oppringt av optikeren, da hadde han bestemt seg for å kjøre til jobb, opprette et reseptpapir, signere, scanne og sende til meg, mens han var på ferie. Går noen timer, og jeg får ny telefon om at nå har han sendt dokumenter. Og attpåtil så får jeg linsene gratis hos den amerikanske optikeren. Følte bare at optikeren min og optikeren i USA fortjente litt kreds. Redda resten av ferien min vertfall!
  2. 24 points
    Personlig tørr jeg påstå at dere må være de særeste, mest pirkete petimeterne jeg har hørt om når det gjelder kjøp av hus. Dere har INGEN sak overhodet. Det er ikke et støvfritt overvåkningsrom på et sykehus dere har kjøpt, det er et vanlig HUS. Litt smuss her og der må dere regne med, og det du ramser opp her er jo bare svada fra start til slutt. Har du noen gang hørt om noen som har skrudd ned kjøkkeninredningen for å rengjøre BAK skapene?? Har du/dere støv på hjernen? Dere har kjøpt et hus "Som det er", og dere har skrevet under på en kontrakt. Med mindre taker faller fra hverandre ved neste storm, eller det er et stor hull i en av veggene selger har prøvd å "lure unna" dere, kan dere bare gå over huset med en støvmopp selv. Snakk om å blåse opp en sak unødvendig. Kos dere i nytt hus, og slutt å pirk over små filleting!
  3. 21 points
    Dette skjedde en gang i sommer. Jeg er allergisk, og hadde gått tom for allergimedisin. I tillegg var dette en lørdag, og jeg skulle reise på mandag så jeg trengte å komme meg på apoteket. Entret apoteket ca 17:55, trakk kølapp og ventet. Bak skranken var det to litt eldre mennesker som dreiv på å surra med de før meg. Ti minutter senere ble det min tur, så jeg går opp til skranken, leverer resepten og alt det der. Mannen leiter fram det jeg skal ha, men tar en omvei fra en annen verden tilbake. Jeg ser han står å ser på noe. Han ser nølende på meg før han blir stående å se på det han så på litt til. Plutselig kommer han gående tilbake, gir meg det jeg skal ha før han sier: "Ikke kom på lørdager mellom klokka 18 og 19. Da er det trav på TV'n!" Jeg hadde store problemer med å ikke bryte ut i latterkrampe.
  4. 16 points
  5. 16 points
  6. 15 points
  7. 11 points
    Det der er hva man kan kalle god kundebehandling
  8. 11 points
  9. 11 points
    Mens de sikkert har sittet og gledet seg til å treffe igjen den ekle 33-åringen på butikken etter ferien.
  10. 10 points
    Nei, tviler på at han knuller kona til broren.
  11. 10 points
    Men likevel er det "den smarte gløsingen" Nebu som er hjelpesløs og må stille en million spørsmål i tråden
  12. 10 points
  13. 10 points
    Dette har nå blitt foreslått så mange ganger i så mange tråder at jeg i går faktisk gikk hjem fra jobb for å daske damen min i fjeset med penisen min. Det falt ikke akkurat i smak hos henne...eller av venninnene hun hadde på besøk. Jeg vil altså, på bakgrunn av min erfaring, anbefale deg å være forsiktig med å daske noen i ansiket med penis. Du kan jo heller spørre henne om hun har lyst på besøk, men gi henne litt tid.
  14. 10 points
  15. 10 points
  16. 9 points
    Ulvanåso i Uskedalen er eit glott motiv. Eg kunne stått her i mange, mange timar! Anders Myhre Brakestad, on Flickr
  17. 9 points
  18. 8 points
    En medarbeider snakket med en kunde i dag, mens jeg sto ved siden av og hørte på. Kunden var kanskje 30 år, kvinne, virket litt godtroende kanskje. Kunden skulle i alle fall ha en vaskemaskin, men vi hadde ikke den hun ville ha på lager. Medarbeideren min sa hun kunne sjekke opp om de hadde på lager i en annen butikk i nærheten, men kunden hadde det veldig travelt og måtte et eller annet først. Så sa medarbeideren min, kanskje noe misvisende: "Men det går bra, bare gjør det du skal du, så skal jeg sjekke opp om det er i den andre butikken og så får du en telefon". I det øyeblikket LYSTE kunden opp og sa "Gjør jeg?? Hvilken telefon??? " For ordens skyld mente selvfølgelig medarbeideren min at hun skulle ringe henne opp, ikke at vi skulle gi bort noen telefon. :!:
  19. 7 points
  20. 7 points
    Det skjønner jeg godt at du ikke stoler på - anbefaler heller en god kontorstol!
  21. 7 points
  22. 7 points
    Forsidet til Hockeymagasinet Nr 4. Må si det har vært utrolig opplevelse å ta dette bildet...
  23. 7 points
  24. 7 points
    HAHAHAHAHAHA. Jeg har fått tidenes beste start på dagen. Morsomste tråden jeg har lest hittil. Dette MÅ være kødd. Hvis ikke synes jeg synd på TS, men dertil mere synd på selger som har klart å rote seg borti et slikt helvete av en idiot.
  25. 7 points
    Hva jeg tenker om pissing i dusjen
  26. 7 points
  27. 7 points
  28. 6 points
    Bildet tatt i det øyeblikket Adeyemi begynner å gråte?
  29. 6 points
    Håper av hele mitt hjerte at jeg aldri selger boligen min til slike som deg TS. Ser for meg at gjennomgangen av boligen ble utfør med hvite bomullshansker? at det ble sjekket for støv og skitt inni låsekassene på dørene osv? Du har fått kompensasjon for dårlig vask, pålydende 1500,-, men hvis du ikke får 2000 så skal du gå rettens vei?
  30. 6 points
    Hvis du begår kontraktsbrudd ved å bruke rett du ikke har, på en fullstendig feil grunnlag så kan du nok regne med at de som "HEVN" vil ønske å benytte retter de skulle ha som følge av at du eventuelt roter. Om du starter en kamp med noen, så aldri bli overrasket om de ellers sindig, snille folkene finner det for godt å anvende en hver mulighet de har i lovverket som du serverte dem på gullfat til å bite dere i ræva Husk - dere fikk denne 240 000 under takst, og du krangler over ca 5000 kr - og finner OSS krasse mot deg? Du krangler faktisk om et beløp som utgjør ca 0,0014% av kjøpsbeløp, jeg anslår det på bakgrunn av at du sier takst var 3,9 og dere fikk 240 000 mindre enn det å betale. Jeg syns synd i selger her jeg altså...dere er jo blåst! forliksrådet?
  31. 6 points
    Hahaha, brøt ut i latter mitt i Norsk timen. Vanlige folk hadde derimot ment at du hadde trengt denne norsktimen.
  32. 6 points
    Kjøpe kondomer. Mannen i kassa spør "Trenger du pose?" og du svarer "Neida, hun er ikke så stygg!" Da vinner du i livet.
  33. 5 points
    Har selv vært i kontakt med Telenors kundeservice nylig. Dette var i forbindelse med en kunde av oss som også hadde tjenester hos Telenor, hvorpå kunden trengte assistanse med å få løst saken. Snill som eg var akkurat da så ringte eg opp Telenor på vegne av kunden, og forklarte problemet. Problemet var at nettsiden kom opp med en feilmelding. En feilmelding eg har sett før og vet at alt som trengs er å restarte application pool på den websiten i IIS. Enkelt. Trodde eg. Fikk etter 15 minutt prate med ei hyggelig dame som ikke forstod spørsmålet. Etter å ha gjentatt det to ganger så fikk eg beskjed at eg måtte prate med domeneavdelingen. Hun skulle sette meg over, men først måtte eg notere et saksnummer i tilfelle det gikk galt når hun skulle sette meg over(!). Etter nye fem minutt havnet eg hos en kar som var feilkoblet. Han sjekket om domenet låg hos dem, noe det ikke gjorde da vi driver domenet, og sa "domenet xx.yy ligger hos Firma X". "Ja" svarte eg "det er oss, men WEBHOTELLET ligger hos dere. Noe som du lett kan se med å gjøre et DNS oppslag mot domenenavnet. IP xxx.xxx.xxx.xxx er vel deres?". Så hørte eg litt trykking i bakgrunnen, en liten tenkepause, og så sier han "eg kan ikke se at det ligger noen domeneavtale hos oss heller på dette, så det ligger ikke noe hos oss". Eg var frustrert. Visste ikke domeneavdelingen, en teknisk person(trodde eg), forskjellen på domene og webhotell? Eg forklarte problemet, gjentok feilmeldingen, foreslo en løsning og at han kunne gå inn på webhotellet og sjekke selv, så trykket han litt mer før han gjentok deler av feilmeldingen. Åpenbart ville han absolutt ikke se selv, men noterte det ned i saken. Så avsluttet han med "eg har notert det i saken her nå men siden domenet ikke ligger hos oss er det lite vi kan gjøre". Eg la på. Sendte så en litt krass e-post til en kundeservice eg vet driver med domener OG webhotell hos Telenor, og forklarte problemet, forklarte servicen eg hadde fått og oppga saksnummeret. Kopi til kunden. Etter to timer fikk eg en e-post tilbake med at DOMENET hadde blitt restoret fra en sonefil backup i fra 2006, og at det ville ta en to-tre timer før endringen var synlig. Kunden ringte meg. Oppgitt av Telenor. Eg sa meg enig, så lo vi litt og så solgte eg han en webhotell avtale hos oss...
  34. 5 points
    Det står så mye drit i tråden at jeg som regel droppe å lese i den, gitt at jeg ikke har noen varsler.
  35. 5 points
    Digger å rushe inn på basen hvor folk sitter med mortar å gi de et nakkeskudd Tok en dude på Grand bazaar 8 ganger på rad. Fikk en tysk melding fra han om at jeg ikke hadde noe liv Jeg havnet på shitlisten til en hel klan, Rush, de tok pointsa, jeg kom meg ikke vekk før vi var overrun. Så jeg ble igjen, drepte mortard og snipturds i fleng. Da fikk jeg et tosifret antall hatmeldinger, min mor var hovedinnholdet, merkelig hvordan de fleste kjenner henne.
  36. 5 points
  37. 5 points
  38. 5 points
    Kundebehandling fra Telenor Wimax på det værste. Da internettet (via Wimax) forsvinner. Ringer til telenor, hører litt julemusikk, etter 10 minutter kommer jeg gjennom, og blir satt videre fordi neida, de har ikke med Wimax å gjøre. Nye 10 minutter med julemusikk (man blir lei av Driving home for Christmas etter 3 spillingen) kommer jeg gjennom. Han får nummeret mitt, og legger på. Ringer opp etter 10 minutter, og forteller at det er opprettet generel sak på det. En times tid etterpå får jeg melding med rettetid satt til 29 Desember, kl 08.00. 29 desember kommer, ingen internett oppe. Bruker Edge på telefonen og ringer da direkte til Wimax kundesupport. Treffer en meget uvennlig dame, som ikke er ute etter å hjelpe. Legger frem saken, ikke vil hun sjekke saken, bare sier at det tar sin tid. Jeg forsøker igjen, litt vennlig, men nei, får slengt i trynet at de ikke har tid å se på den feilen grunnet stormen der sørpå (bor i Lofoten). Forsøker å få henne til å ringe og sjekke med Relacom lokalt, men neida, nekter. Gir opp etter 10 minutter og legger på. Det rimer totalt ulogisk at bemanning fra Relacom i Lofoten skal reise sørover i romjula for å fikse problemer der, så ringer Relacom direkte, og treffer en meget hyggelig dame. Og da kommer sannheten for dagen, de har ikke motatt noe raport fra Telenor om problemet. Hun leter og leter men nei, ingen ting. Så hun setter meg på hold og ringer opp det lokale Relacom kontoret her. 5 minutter etterpå er en bil på vei for å se på saken. Dagen etterpå, ingen internett er oppe. Min far forsøker da å ringe telenor igjen (ettersom det slik sett er deres problem) og treffer på samme problemet som meg, Telenor Wimax nekter å sjekke opp problemt, nekter å sjekke opp rettetid, nekter å sjekke med Relacom og gjemme seg bak den utrolig dårlige unnskyldningen at de har lite bemanning grunnet uværet sørpå. Deretter blir Realcom ringt opp, og igjen treffer man en utrolig hyggelig mann. Han forklarer at problemet er med radio linken mellom masta og basen, og de vet ikke helt når de får ordnet dette. Men han ringer opp det lokale Relacom kontoret, fikser litt, og vips, kl 15.00 kom internett opp for fulle mugger. Jeg ble totalt skremt av den latterlig elendige servicen Telenor utviste i denne saken. Som service medarbeider selv, forventer jeg bedre og vet det er mulig. Men, telenor skal nå få seg et fint lite klagebrev på dette, for det skal ikke være vår jobb å ringe rundt til de lokale reperatørene for å sjekke opp saken, med i prisen man betaler i månden burde god kundeservice være en selvfølge.
  39. 5 points
    Som PC-spiller er jeg lei av at det har sluttet å komme nyskapende strategispill, men jeg vet ikke hva det har med konsoller å gjøre.
  40. 5 points
    Får håpe konsollene kommer snart. Som PC-spiller jeg jeg lei av hvor ræva 9/10 spill på PC har vært de siste fire-fem årene, med spill som nesten ikke ser bedre ut enn på de gamle konsollene og er fulle av bugs pga. altfor rask konvertering til PC.
  41. 5 points
    Dask henne i ansiktet med din penis
  42. 5 points
  43. 5 points
  44. 5 points
  45. 5 points
    skal du være med hjem og se på laptopen min?
  46. 5 points
  47. 4 points
    SAF: - "I would rather stick with the ones I have got than bring someone in who ends up not having a game anyway because they are not good enough."
  48. 4 points
    Han ser jævlig bra ut om dagen. Sjegget kler han som bare det. Men ja, gleder meg som en tolvåring som skal få slikke på et par kvinnebryst for første gang til jeg får se han spille for Arsenal igjen. Forhåpentligvis leverer han varene.
  49. 4 points
    Fint og flott det, men du argumenterer strengt tatt ikke for påstandene dine. Gjør heller det, og forklar hva du mener enn å komme med onelinere og spamme med youtubeklipp.
  50. 4 points
×
×
  • Create New...