Gå til innhold

Blogg: Games Convention 2008: Dag 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utifra hvordan dere beskriver det, virker Tyskland som det mest internasjonalt inkompetente landet i Europa. De presterer altså å feile i alt fra pizzaskjæring og feilinformering, til forståelse for språk... Er det fortsatt håp? ;)

 

Ser allerede fram til neste oppdatering i bloggen. Så langt har det vært svært underholdende lesning! Keep up the good work

Endret av TheParlourStrode
Lenke til kommentar
Hva med spillet Wet fra Sierra???? Synes den virker sikkelig spennende! Har de noe fremstilt?

 

Eg er ikkje sikker, har ikkje sett noko til det, men eg skal bort til Activision straks (Sierra er ein del av Vivendi som no er ein del av Activision), så eg skal høyre med dei.

 

Takk for tips.

 

Bare hyggelig! Nå er jeg spent om du får noe info om spillet! :cool:

 

PS

Executive producer til Wet er Andre Emerson, hvet ikke om det hjelper.

Interview HER.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Ein dårleg start blei eigentleg berre verre då Mikael skulle sjå på Empire: Total War. Den inkompetente gjengen hos Sega fekk stakkaren til å vente i førti minutt utanfor feil rom. Mikael er ein smart kar, og spurte fleire gangar om han var på riktig plass, og kva det var som skjedde. Dei pene jentene i resepsjonen viste kva dei er laga av ved å heile tida understreke at han var på rett plass, sjølv om det viste seg å være feil når dei førti minutta var over. Mikael finn seg ikkje i den slags, og storma rasande ut medan han bad heile Sega-konsernet om å reise til ein stad sola ikkje skin. Vi får håpe dei ikkje hugsar han i morgon, når han skal prøve på nytt.
Dere simpelthen må prøve på nytt! Ikke tenk på å droppe det en gang Mikael, det skal dere titte på! :D

 

Flaks at det er Sega som er inkompetente dog og at den ikke var rettet mot Creative Assembly ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...