Bjonski Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 Kom over denne på ITavisen nå nettopp, om den har kommet opp før så beklager jeg. Fant ikke noe. http://www.mmorpg.com/discussion2.cfm?THRE...CP=1&bhcp=1 GM ble sparket etter denne hendelsen, noe jeg synes er helt ok. en GM skal aldri oppføre seg sånn. Måten han skriver på er også litt "rar". Lol kommer opp 2-3 ganger per. setning.
The Very End Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 Hmm, usikker på om den er fake eller ikke, hvis den er det - lol, hvis den er ekte - enda mer lol Tror nå bare han tullet, og jeg syns det var artig, men ser at han da nok burde finne seg noe annet å gjøre Selv hadde jeg syns det var gøy om jeg møtte en slik som tullet rundt og hadde det gøy, det hadde jeg også btw i AO. Hadde denne GM'n som hjalp meg når jeg hadde problem med noe credit transfer fra shop i spillet. Tullet rundt og spøkte, og jeg syns det var utrolig gøy og bra å snakke med en person som virket ekte, og ikke bare copy-paste svar hele veien
Licht Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 Han spøker jo. Er dere oppdratt i strengt lutheranske hjem, eller noe?
Bjonski Skrevet 8. august 2008 Forfatter Skrevet 8. august 2008 Han spøker jo. Er dere oppdratt i strengt lutheranske hjem, eller noe? Han spøker, på en uprofessionell måte. en GM burde aldri la seg bli dratt såpass med.
The Very End Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 Sant som du sier. Men hadde likt en mer uformell samtale med GM, som jeg som nevnt hadde i AO. Det var digg. Får mer mennesklig følelse over det hele, og at det faktisk er en person.
Licht Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 Han spøker jo. Er dere oppdratt i strengt lutheranske hjem, eller noe? Han spøker, på en uprofessionell måte. en GM burde aldri la seg bli dratt såpass med. Dersom spilleren hadde bedt ham om å stoppe, hadde han selvsagt gjort det. I rekken av uprofesjonelle fadeser fra Funcom, så er en GM som spøker med en formodentlig over atten år gammel spiller absolutt ikke det jeg ville ha hengt meg opp i.
Bjonski Skrevet 8. august 2008 Forfatter Skrevet 8. august 2008 [|GM|]: er.. how old are you (hopefully not under 18 lol)To []: I’m 9. [|GM|]: OMG To []: “_- To []: Want to be my daddy? Remember, I do like roleplaying ^_-- [|GM|]: oh nice… [|GM|]: um your not really 9 are you? I just want to be sure lol To []: Come on… do I sound like I’m 9? What 9 year old knows about glory holes? [|GM|]:you been a bad girl?To []: I’ve never been a good girl. [|GM|]: oh very nice. But you know you will have to be spanked right? [|GM|]: Hmm take me out and put me in your mouth’ [|GM|]: what if I rip your panties off and **** you hard till I am satisfied?To []: That sounds perfect To []: Going to use clobber? [|GM|]: Want to feel you get really we so I can put just the head of my **ck inside you and use my hand to slowly move it around before plunging it fully into you and making you take it all. [|GM|]: then when you are really hot and needing more I can reposition and slide my wet tongue up your legs and do small circles again around your belly button and then let my tongue trail down your **nt. Kaller det å gå for langt.
Bjonski Skrevet 8. august 2008 Forfatter Skrevet 8. august 2008 Pffff, alt for mange katolikker her i landet. Jeg er verken katolikk, kristen, jøde, muslim eller satanist.. Men jeg mener og synes at en GM skal være formell uansett anledning.
IntelAmdAti Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 Er "ekstra" hyggelige GM'er et nytt krisetiltak fra Funcom?
Bruktbilen Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 http://www.itavisen.no/sak/781938/Sex-_ska...i_Age_of_Conan/ Kunne godt tro at han tuller, men han oppfører seg som en idiot uansett. Godt han ble sparket, slike GM's skal ikke spill ha, de må da klare å finne noen som ikke oppfører seg som en fortiss.
Bjonski Skrevet 8. august 2008 Forfatter Skrevet 8. august 2008 Er "ekstra" hyggelige GM'er et nytt krisetiltak fra Funcom? Og du fortsetter å trolle forumet? Hva en enkelt GM gjør har ingenting med Funcom som selskap å gjøre. Det går utover Funcom, ja. Men alle mennesker har ansvar for sine egne handlinger.
Fruktkake Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 Det kommer alltid et dårlig eple inn i bedrifter. Spesielt når de er større. Ser ikke problemet.
Richard_S Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 Det skal jo liksom være en digital virkelighet, også kan ikke folk sjekke opp hverandre?
gamer73 Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 Jeg syntes cybersex er konge jeg:) Sex er konge på alle mulige tenkelige måter i grunnen:) Men jeg forstår at man som GM ikke egentlig kan holde på med slikt hehe... Fyren er sikkert kul han....men å ha cyber som GM burde han forstått at ikke kom til å gå bra hehe:)
TheScorp Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Klarte ikke å la være å poste denne: http://www.thenoobcomic.com/index.php?pos=318
The Very End Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Lol, leste noen av de før der også, faen å mye gøy der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå