Gå til innhold

Dell vil lage MP3-spillere - igjen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv foretrekker jeg iPod nettopp på grunn av integreringen med OS X og iTunes, så den er lite aktuell for meg. Men for folk som av forskjellige grunner foretrekker Windows, kan jeg se behovet for noe som integreres bra med platformen. Det forutsetter såklart at Dell klarer å gjøre dette.

 

iTunes i windows var mye dårligere i den tiden jeg brukte windows i forhold til mac-versjonen i allefall.

 

Ser forresten at mange foretrekker at Mp3-spilleren dukker opp i explorer/finder/what ever, og det er jo i og for seg greit, men må si jeg foretrekker iPods synkronisering med iTunes over å drive å kopiere manuelt over musikken min til Mp3-spilleren hver gang. Muligheten for å finne tilbake til musikken fra finder hadde vært fint though.

Lenke til kommentar
Håper de bruker mer penger på design nå, de gamle så jo ut som billig-spillere man får kjøpt fra Kina for 20$

 

Dell brukte ikke stort på utviklingen heller, i bunn og grunn var det vel en Creative Nomad/Jukebox (noe sånt) under Dell-logoen, både maskin- og programvare. Og det var vel uansett sånn spillerne så ut i, hm, 2003? :)

(Når jeg tenker over det, jeg vurderte NOMAD Jukebox Zen Xtra i sin tid, kostet vel nær 3000kr. Endte opp med en billig flashsak som så ut som en dildo til under tredjedelen av prisen før jeg etter x returer fikk en MuVo.)

 

For øvrig, den beste løsningen for alle, er å kunne velge mellom MSC og MTP-protokoll i spilleren, slik at man kan gjøre ting så manuelt man vil, eller bruke Windows Media Player eller lignende for synkronisering og slikt. Blant annet har Iriver og Cowon gjort det slik på en del av sine spillere.

Endret av Aiki
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...