Gå til innhold

Er Ibook Touch på vei?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde du giddet å lese hele artikkelen til Gizmodo hadde du sett at den het MacBook Touch, ikke iBook Touch.

iBook er den gamle bærbare forbrukermodellen til Apple, som ble erstattet av MacBook når Apple lanserte Intel-prosessorer i maskinene sine.

 

Og det er ikke Apple Store det er snakk om, det er App Store.

Stor forskjell, men det er vel ikke alltid så lett å lese artikkelen man bruker som kilde nøye.

Lenke til kommentar
Hadde du giddet å lese hele artikkelen til Gizmodo hadde du sett at den het MacBook Touch, ikke iBook Touch.

 

Det er en økende tendens på Hardware.no at journalistene/skribentene bare leser det de vil lese og kutter ut informasjon.

 

Kvaliteten synker og synker, lurer på når de skal ta grep? Eller skal skuta ned på dypet til ITAvisen?

Lenke til kommentar

Sist jeg sjekket het det MacBook, ikke iBook...

 

App Store-compatible, able to run Mac apps, too. By October at the latest.

Dette bekrefter vel at det ikke går. Hvorfor skulle det være interessant å kjøre AppStoreprogrammer på en Mac?

Tror egentlig ikke dette kommer. I hvertfall ikke som en kombinasjon av iPhone og MacBook.

Lenke til kommentar
I følge Gizmodo skal maskinen være nokså dyr å produsere, men vil selges til en lav pris for å redusere marginene.

De selger den vel ikke billig FOR å redusere marginene? De selger den billig VED å redusere marginene

Stusset også på den, er teksten oversatt med google? :)

 

Mao dette blir en gigantisk iTouch, sikkert en kul dings, men klarer ikke helt å se nytteverdien... Uten tastatur(kun Touchscreen), blir det definitivt ingen arbeidsPC, jeg har ingenting mot touch skjermer, men de har sine helt klare begrensninger. Ettersom det er Apple vil den nok selge som hakka møkk uansett da :) Som bordpynt til å vise feriebilder, multimedia senter, så kan den sikkert duge. Dette er noe av det jeg liker ved Apple, de produserer dingsene ingen andre tør å sette i produksjon + de får dem til å se bra ut.

Lenke til kommentar

Hver gang det skrives noe om Apple med noen feil hyles det stort... virker som om Apple "fanboysene" trenger alt til å være perfekt, men til OT.

 

Ser ut som en artig dings, hvis den skal være brukelig for min del trenger jeg Windows på den, så da håper jeg at det lar seg gjøre. Hva den kommer til å hete kommer på et ut for min del.

Lenke til kommentar

Jøss, dette var vel den til dags dato dårligst oversatte "artikkelen" på Hardware.no - vil nesten gå så langt som å kalle den "ITAvisen-kvalitet".

 

Edit: Det var en smiley der, men jeg tok den vekk. Dette er ikke så veldig morsomt.

Endret av josh909
Lenke til kommentar
Hva har skjedd med HW.no? Artiklene blir mer og mer på nivå med IT Avisen og ikke minst denne tåpelige arrogansen med å ikke respektere egennavn og/eller beskyttede navn/varemerker. Er det fordi de skal slippe å lese over artikler, men bare trykke F7 i Word? Latskap.

Hva er poenget med å dra inn den diskusjonen? Det blir bare forvirrende.

Lenke til kommentar

Det er innsparinger i alle ledd i de fleste medier for tiden, dette medfører at skribenter og journalister ikke har tid til å kvalitetssikre. Dette ser man også stadig mer av hos papiravisene.

 

Dessuten er det ikke tåpelig å ikke "respektere egennavn" som oblivian hevder, det ville vært mer tåpelig imo å ikke respektere norsk rettskrivning.

 

Men en ting jeg vil påpeke i artikkelen: Det står at prisen settes ned for å senke marginene, men det er vel omvendt? :D

Lenke til kommentar
Hver gang det skrives noe om Apple med noen feil hyles det stort... virker som om Apple "fanboysene" trenger alt til å være perfekt, men til OT.

Problemet var vel at teksten slik den var ikke gav mening, selv om det er sommerferie så bør jo de som skriver lese hva de submitter. Jeg bryr meg ikke om skrivefeil, men teksten skal jo gi mening og dette var ikke akkurat en 10 siders sak heller da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...