Gå til innhold

x86-basert PowerMac med Linux - kommentartråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På den ene siden har vi strøm, 56 KB/s modem, PS/2 port, VGA og den digre tingen(noen som vil fortelle meg hva det er? :) )

post-108681-1213819834_thumb.jpg

 

På den andre siden er det mini USB(tror jeg) og nettverk pluss kabel til vifte.

post-108681-1213819998_thumb.jpg

1) LPT-port, brukes i hovedsak til printere

2) Mest sannsynlig 4-pin Firewire

Lenke til kommentar

ser bra ut det der :) funker usb portene? da jeg pakket klaret jeg og slippe HK i gulvet, det landa på usb portene og ble bøyd. så jeg bøyde tilbake og krysset fingrene :innocent:

 

får du kjølt alle de små tingene som er rett ved cpu med samme kjøle ribbe?? tror det var ca 10 små firkanter der ? sjekka bildet, er 9. 6 svarte og 3 blå.

 

like dan den SIS chipen der, og selfølgelig ati chippen og den svarte som er i hørnet der mellom sis opg ati chipen. som ikke står noe på. alle de var det kjøling på

 

 

ellers vifte kontakten, tror den starter på 5V men slakker litt ned. så du må sjekke at du har ei vifte som er med og vil starte

Endret av leifeinar
Lenke til kommentar

Det er en 120mm vifte rett ovenfor prosessor/GPU, som kjøler bra over hele kortet. I tillegg vil PSU suge den varme lufta opp og ut.

 

Jeg tror 120mm vifta spruter luft ned på det område i den røde sirkelen på bildet under.PSU vil da suge varm luft forbi de blå også:)

 

Vifta er egentlig 12V, men funker faktisk på 5V. Tror Jeg skal koble den i en Molex fra Dell PSUen som sitter i.

 

Alle USB-portene fungerer heldigvis! Hehe. Litt skeive, men det er inne i dataen, så det har ikke noe å si:P Skal ha trådløst tastatur/mus, så da har det ikke noe å si om de ikke er utvendig på maskina:) Takk for hk! Det skal tjene meg godt :D

post-108681-1214602621_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...