Gå til innhold

– Metal Gear-serien fortsetter (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor trist er ikke det da? Jeg har alltid likt Solid Snake. Blir spennende å se om de klarer å finne en karakter som faktisk klarer å ta over rollen hans. En mer blodhard karakter enn Solid Snake skal du lete lenge etter.

 

Hvor trist er ikke det da? Jeg har alltid likt Solid Snake. Blir spennende å se om de klarer å finne en karakter som faktisk klarer å ta over rollen hans. En mer blodhard karakter enn Solid Snake skal du lete lenge etter.

Lenke til kommentar
Vel ikkje si Raiden er mye "lady-like" etter det eg har sett fra MGS4 men :p

Jeg tenkte egentlig på toern da, husker det presidenten sa. Var vel: "Arent you a woman!?"

Uansett han er ikke mye spion i MGS4 da, så han passer ikke spesielt til spillets snike oppdrag lengre. Han går jo bare rundt med sverdet sitt etter det jeg har sett. Så sjangsen er stor for at vi får se ett nytt fjes i hovedrollen i en oppfølger en gang :)

Endret av master_al
Lenke til kommentar

Jeg tipper de får en fin slutt på MGS4, og siden det er OL i kloning burde det ikke være vanskelig å komme opp med en ny Snake og gi ham et nytt fasthetsbegrep i navnet hans, og selvfølgelig bruke samme formel på han to rivaler:

 

Soft Snake

Not so soft Snake

Hard Snake

 

Det viktigste er at de fortsetter å bruke David Hayter.

Lenke til kommentar

jeg for min del forbinder mgs med solid snake og omvendt, så jeg tror MGS serien aldri vil være den samme uten Snake.

 

Uansett så kommer jeg til å storkose meg med snake's siste oppdrag i juni, og håper at Konami gir han en virkeli minneverdi avslutning.

Lenke til kommentar

Hvis raiden blir hovedpersonen i det neste spillet da kommer jeg nok til å si farvel til et langt forhold til MGS-serien. En ladyboy i thailand er jo mer macho enn raiden. "Fyren" slår hjul som ei lita jente rundt i gangene med en alt for stram drakt. Jeg trodde i alle fall at det skulle være ei dame i drakta da jeg så "cyberninja" dukke opp i msg4 trailerne.

Lenke til kommentar
Hvis raiden blir hovedpersonen i det neste spillet da kommer jeg nok til å si farvel til et langt forhold til MGS-serien. En ladyboy i thailand er jo mer macho enn raiden. "Fyren" slår hjul som ei lita jente rundt i gangene med en alt for stram drakt. Jeg trodde i alle fall at det skulle være ei dame i drakta da jeg så "cyberninja" dukke opp i msg4 trailerne.

Du har så rett så rett :D

Lenke til kommentar

Det blir vanskelig å se for seg MG(S) uten Solid Snake.

Men det er bra at serien fortsetter, men settingen bør byttes ut og nye karakterer bør introduseres........Kanskje en kvinnelig hovedrolle. ( Men det begynner vel å bli en standard når serier skal fornyes, så kanskje ikke...)

Lenke til kommentar
Det blir vanskelig å se for seg MG(S) uten Solid Snake.

Men det er bra at serien fortsetter, men settingen bør byttes ut og nye karakterer bør introduseres........Kanskje en kvinnelig hovedrolle. ( Men det begynner vel å bli en standard når serier skal fornyes, så kanskje ikke...)

 

Enten så er du gal, eller så er du bare merkelig. En kvinnelig hoved rolle i MGS? Jeg har aldri hørt noe slikt før. Jeg likte en dame i MGS serien, men kunne ikke tenkt meg å spille henne. Det var hun fra MGS 3 (EVA?).

 

De må finne en som er mist like hardbarka som Solid Snake.

Lenke til kommentar

For det første vil nok ikke de nye spillene hete Metal Gear Solid (de kommer jo ikke til å handle om Snake), for hvis serien skal fornyes og en ny historie formes, må selve settingen bli ny. Hvis ikke serien skal forsette å spille på det samme gamle, (elsker MG-serien, så det er ikke noe i veien med hvordan serien er laget) men det jeg sier er at hvis de skal forsette serien, tror jeg det blir noen fundamentale endringer.

 

Men det er ingen tvil om at hovedpersonen må minst være like tøff som Solid Snake!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Off... Tenk da... Man har spilt som Solid Snake i alle Metal Gear spillene, helt siden det originale til NES. :dontgetit: Okei, mesteparten av MGS2 gikk jo til Raiden :thumbdown: :!: Og MGS3 da, men du spilte iallefall som en med veldig stor tilknyttning til han, Big Boss, som da Solid, Liquid og Solidus er klonene til :!: Men MGS blir aldri det samme uten Solid Snake, eller en med stor tilknyttning. Men jeg tror jeg vet hvem det blir allerede ;p Han duden som ligner på en ung Snake som man ser på enkelte trailere. :cool:

Om dere vet hvem jeg mener? ;)

Lenke til kommentar

Vet ikke om du mener Otacon, men han hadde da kanskje kunnet blitt den nye? Med litt "combat training" og "weapons training" så kunne han blitt en litt kul MGS hovedperson :)

 

Edit: Raiden ser ufattelig mye bedre ut i MGS 4 ;)

Endret av Pinngu6
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Raiden kan gjerne ta over, han var vill og totalt konge i 4ern!:)

Men hva med tilbakeblikk for hva som skjer mellom mgs 2 og 4 med raiden etc:)

Men de har brukt ca 3 år på hvert spill i utvikling, så det her vil vel kanskje ikke skje før 2011 eller noe. da har alt kommet så mye lengre

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...