Gå til innhold

Holder igjen XP SP3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Feilen skal visstnok være dårlig kompatibilitet mellom et såkalt Microsoft Dynamics Retail Management System (RMS) og både XP SP3 og Vista 1.

 

Det manglar ein S og ein P der, men det var ikkje difor eg siterte.

 

Kva med å forklare kva dette DRMS er for noko, og om det er relevant for alle, eller bare nokon?

 

Montro hva de legger i "testes skikkelig".

 

Ikkje alltid nok. Det trur eg dei fleste som brukar ein WSUS-server i eit større miljø har erfart. :p

Lenke til kommentar
Er det egentlig noe å vente på da? Den inneholder ikke akkurat noe voldsomt nytt, bare en stor samling av stort sett allerede eksisterende oppdateringer.

Virker som mange tror det er et nytt OS som kommer.

Absolutt en grei ting å vente på. Det vil gjøre det betraktelig bedre for alle som ønsker reinstallere, nyinstallere. Mye ryddigere å forholde seg til. Dessuten er det ikke alle som kan stole på egne kunnskaper for å bygge en SP3 versjon selv.

Lenke til kommentar
Er det egentlig noe å vente på da? Den inneholder ikke akkurat noe voldsomt nytt, bare en stor samling av stort sett allerede eksisterende oppdateringer.

Virker som mange tror det er et nytt OS som kommer.

 

Såvidt jeg skjønte var det en del funksjonsoppgraderinger og, i tillegg til de vanlige sikkerhetsoppdateringene etc.

Lenke til kommentar
Skulle det bli enklere å installere, med det å forholde seg til produktnøkler, eller noe sånn?

 

Det husker jeg ikke i detalj, dessverre. Var iallefall snakk om noen nye funksjoner for ganske lenge siden. Er nok ikke umulig at dette er blitt droppet av MS i sin kampanje for å påtvinge alle moderne mennesker Vista.

Lenke til kommentar

Hm, høres ut som de fleste vet hva denne pakken inneholder, kan noen vise meg en link til en side der det står på eller hvis en gidder skrive det opp?

 

Har ikke fulgt med så veldig på SP3 siden jeg syns det har gått så utrulig lenge side SP2....

 

håper den kommer ut snart, og ikke det blir fler "utsettelser".

Lenke til kommentar
XP kunne definitivt trenge et -.- Det er uryddig vanskelig og reinstalere, klikker ofte. og rett etter reinsatlering kommer det. "finner ikke en eller annen fil"

 

Hater det, må reinstalere 50 ganger :(

 

 

He he, det blir som å banne i kirka her - er nok ikke lenge før du får en XP Jihadist på nakken :thumbup:

Lenke til kommentar
XP kunne definitivt trenge et -.- Det er uryddig vanskelig og reinstalere, klikker ofte. og rett etter reinsatlering kommer det. "finner ikke en eller annen fil"

 

Hater det, må reinstalere 50 ganger :(

 

Skjønner ikkje det. Reinstallerer stadig uten problemer. sikker på at din cd er uten riper etc???

Når eg tenker meg om så har eg faktisk aldri hatt noen problemer med reinstallering av XP.

Endret av Akvarius
Lenke til kommentar
XP kunne definitivt trenge et -.- Det er uryddig vanskelig og reinstalere, klikker ofte. og rett etter reinsatlering kommer det. "finner ikke en eller annen fil"

 

Hater det, må reinstalere 50 ganger :(

 

Skjønner ikkje det. Reinstallerer stadig uten problemer. sikker på at din cd er uten riper etc???

Når eg tenker meg om så har eg faktisk aldri hatt noen problemer med reinstallering av XP.

 

prøvd med forskjellige Cd'r også, men vet ikke hva som er galt tviler på at det er riper som er årsaken, vilken versjon av XP kjører du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...