Gå til innhold

Prisbelønnet TV-serie blir spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer garantert til å bli kjipt.

 

Jeg lurer på hvordan de skal klare å oversette opplegget med seriemorder som leter frem ofre og deler de opp i flere deler osv, Dette er jo ett lavbudsjettspill som kommer til å være 100% avhengig av å kunne selges i Wal-Mart osv.. Og må derfor ha en lav aldersgrense

Lenke til kommentar
IKKE VÆR NEGATIVE DA FOLK! ET SPILL OM THE DARK DEFENDER FOR H***ETE! Jeg satser på at Dexter har det ene prosentet med seg jeg =)

 

Dexter er noe av det bedre som har rullet over skjermen de siste årene, det unnskylder ikke det som utvilsomt kommer til å bli et drittspill - særlig ikke når det skal smykke seg med Dexter-navnet.

 

Kommer garantert til å bli kjipt.

 

Jeg lurer på hvordan de skal klare å oversette opplegget med seriemorder som leter frem ofre og deler de opp i flere deler osv, Dette er jo ett lavbudsjettspill som kommer til å være 100% avhengig av å kunne selges i Wal-Mart osv.. Og må derfor ha en lav aldersgrense

 

Tja, akkurat det er vel ikke det største problemet. Du kan ha både brystvorter og små elver med blod uten at ESRB gir det mer enn M (17+). Det er AO (18+) som er skummelt og ikke selges (det følger jo logisk at i det øyeblikket man fyller 18 er man plutselig i stand til å takle alt man ikke kunne for noen minutter siden - kjønnsorganer eller mindre diskré antydninger til sex, f.eks.).

Problemet, slik jeg ser det, er at konseptet ikke lar seg overføre til spillmediet.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Hmmm... ta bra TV-serie(eller film) og lage spill av det? Jeg kjenner at det småkribler i den kritiske sansen min. Samtidig burde jo det ikke vært så vanskelig å kunne snekre sammen et Hitman-liknende spill av det, selv om det strengt tatt bare fanger opp små deler av serien Dexter, som tross alt handler om veldig mye annet enn å gå rundt og drepe folk. Selv er jeg en større tilhenger av alle de merkelige situasjonene han snubler oppi (og for ikke å snakke om en del av monologen, som er hysterisk) fordi han er så handicappet sosialt sett.. Og som tidligere nevnt, hvis dette spillet skal kunne fange opp noe som helst, så kan det i hvertfall ikke være et 12 år og oppover - spill.

 

Men går jeg inn i det med null forventninger med tanke på kvalitet, får jeg heller ta alt som en positiv overraskelse :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...