Gå til innhold

Microsofts nettlagring klar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trengs det noe mer enn en nettleser, brukernavn og passord for å få tilgang til filene når man f.eks er på ferie og stikker innom en nettcafé?

 

Hvordan sikres filene mot snoking?

 

Hvordan sikres filene mot f.eks harddiskkrasj hos MS?

 

Hva tilbyr konkurrentene av både kapasitet, pris og sikkerhet?

Lenke til kommentar
Kunne bare opplaste filer enkeltvis så langt jeg kunne se. Har behov for å bare markere dokumentmappene slik at alle filene kopieres - gidder ikke laste opp 3-400 dokumenter + opprette mapper.

Ikke noe problem å dra over mange filer. Har selv overførrt et par hundre MB nå...

Du installerer en ActiveX kontroller som gjør at du gjøre drag-and-drop med filene.

Lenke til kommentar
Hvis dere ikke liker µoft, kan man altids bruke denne.

Veldig lett og sette opp, og virker hver gang.

HTTP file server 2.2d

 

Den er beta, men når man bruker den merkes det ikke. Et fullverdig produkt. Og helt gratis.

 

... men som også indikerer at du må hoste serveren selv. Bruker filserveren flere ganger i uka til utskrift på skole o.l., men ikke som backupløsning.

 

Det du bør gjøre er å opprette en compressed folder (zipped mappe)- høyreklikk et tomt sted på skrivebordet, velg ny etterfulgt av zipped mappe - på ditt skrivebord, dra de filene du vil laste opp inn i den nye folderen og last den opp på SkyDrive. Men som enkelte her har allerede erfart, er det også begrensninger i denne metoden da det ikke er lov å laste opp mer enn 50 mb av gangen.

Denne metoden kan du også bruke hvis du vil sende store mengder data via en epost klient.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Kan ikke helt se hva som skal være så dårlig med denne løsningen. Kjempe bra spør du meg. Har hatt så mange ganger jeg trenger å sende filer over msn, hvor sendinga har blitt stoppa, eller jeg trenger å logge av

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...