Gå til innhold

Mobilen som er en klokke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Off topic:

Jeg ler like høyt hvergang jeg leser den signaturen din Deimos ^^

 

On topic:

Tror det vil se gay ut uansett. Gå å snakke inn i klokka ? værre enn de som går med handsfree i øret 24/7.

 

 

EDIT;

 

Noen måtte jo ta det Gotark ^^ Syns bare setninga virka så rar, var liksom sånn, "ja, blant annet når du går... : DDDD" Jaaja ^^

Endret av krattlusker
Lenke til kommentar

Ja? Derfor trenger man ikke å lade den... siden den går på et batteri konstant ladet av en eller annen form for gyrolader.

 

Den så sabla kul ut faktisk. Hadde enda noen utviklet et skikkelig headset som man kunne bruke til å høre musikk med, med en diskret mic nå, så hadde jo alt vært i boks.

 

[EDIT: Hm, var litt lite minne på den, kun 128MB, utrolig rart at den ikke har mer, det er jo ikke slik at minne akkurat tar noen plass nå for tiden]

Endret av CAT-scan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Skriving av meldinger kunne de jo fiksa med stemmegjenkjenning og "klokka" kunne jo lest opp innkommende meldinger :yes:

 

Forøvrig an artig sak, må jo være noe for folk som trenger en robust mobil. Glemmer den jo ikke igjen steder heller, kan jo prate i dusjen også.

 

Dem burde lagt inn en BT kodet system for å låse opp dørenehjemme og starte bilen. Det hadde vært noe; å trenge kun en dings som alltid sitter på armen.

Lenke til kommentar

Jeg ser for meg dette senarioet:

 

En dag fant Henning ut at han skulle dykke. Han hadde jo akkurat tatt dykkerserfikatet, så dette passet ham alldeles bra.

 

- Nede på 50meter så ringer mobilen/klokken hans. Det er mamma.

- Heii M..a. Åarrhharaaaaaaah!!

 

Henning hadde glemt at mennesker ikke kunne puste under vann. Det ble hans død. Dropp skolen, dropp livet.

Lenke til kommentar

Kult konsept, men ikke noe jeg kjøper.

 

Med god BT og et A2DP-headsett kunne enheten fungert til samtaler, musikkavspilling, og klokkefunksjoner som tiden, alarmer og dato. Dessverre slutter det vel også der, for som en nevner blir noe så enkelt som SMS ganske vanskelig. For mange er også kalender svært viktig og å sjekke en hel uke osv ville nok blitt i overkant vanskelig.

 

Om klokker skulle bli en større del av mobilverden tror jeg ikke det blir som mer enn en ekstraenhet. Feks kunne en klokke med WiBree og kinetisk lading fungert utmerket til å styre musikkavspilling, lese sms, og avvise anrop, akkurat som BT-klokkene til SE.

Lenke til kommentar
Jeg ser for meg dette senarioet:

 

En dag fant Henning ut at han skulle dykke. Han hadde jo akkurat tatt dykkerserfikatet, så dette passet ham alldeles bra.

 

- Nede på 50meter så ringer mobilen/klokken hans. Det er mamma.

- Heii M..a. Åarrhharaaaaaaah!!

 

Henning hadde glemt at mennesker ikke kunne puste under vann. Det ble hans død. Dropp skolen, dropp livet.

Vist Henning hadde klart å glemme at han ikke kan puste undervann. Burde han verke dykke eller ha mobiltelefon in the first place...

Lenke til kommentar
Jeg ser for meg dette senarioet:

 

En dag fant Henning ut at han skulle dykke. Han hadde jo akkurat tatt dykkerserfikatet, så dette passet ham alldeles bra.

 

- Nede på 50meter så ringer mobilen/klokken hans. Det er mamma.

- Heii M..a. Åarrhharaaaaaaah!!

 

Henning hadde glemt at mennesker ikke kunne puste under vann. Det ble hans død. Dropp skolen, dropp livet.

Vist Henning hadde klart å glemme at han ikke kan puste undervann. Burde han verke dykke eller ha mobiltelefon in the first place...

 

Ja, men Henning er litt spesiell skjønner du..! Veldig spesiell! And not in a good way :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...