Gå til innhold

Kulturo: Nytt Hulken-design


daubyj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bekreftet at Robert Downey Jr. skal ha en Tony Stark cameo nå eller? Sist jeg så et intervju med han så kunne han ikke uttale seg om det.

 

kilde på den kulturo?

 

 

Nå er jeg ikke oppdatert siste uke grunnet manglende nettilgang, men har nå ikke hørt noe om at Downey Jr. har en rolle i denne filmen. Men karen som spiller generalen som jakter på Hulk, vil ha en rolle i Iron Man også (hvor Downey Jr. har hovedrollen), i tillegg til at det ryktes at Samuel L. Jackson vil ha en liten rolle i en av filmene som Nick Fury.

 

Det hele er del av en større plan om en fremtidig Avengers-film med Jackson, Downey Jr., Norton samt tre til å spille Captain America, Thor og Ant-Man. Tiden får vise om de lykkes med det, men artig at de setter filmene i samme univers.

 

Synd de ikke kan "implementere" Spider-Man, Blade osv like lett, ettersom Marvel har solgt filmrettighetene til andre selskaper.

Lenke til kommentar

Hm, personlig likte Ang Lees version bedre. Denne såg for tynn ut til å bli kalt en "hulk".

Fargen på huden like jeg veldig godt.

 

Men at de kaller den kommende filmen for en "nyfortolkning av den kjente Marvel-figuren" får jeg lyst til å gråte! Den først filmen forklare og fremhevte alle sider av Hulk. Det skal mye til å få det bedre til enn de Lee gjorde!

 

Andre filmen burde derfor gå over til mer ekstrem sider av Hulk. Vise hans styrke til det maksimale! Det er jo det etterfølgere av superhelt filmer skal gjøre. Første filmen er mer dyp, så gå vi over til det morsomme: heftig action!

 

Men nei. Nå går vi et skrit tilbake igjen? Og må se på hele hans story igjen...huff.

 

Er skuffet.

 

 

Enaste Superhelt filmen jeg hadde likt dem gjøre over igjen ville vært The Punisher. 2 forsøk og de likevel ikke klart å fenge han sikkelig.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Er det bekreftet at Robert Downey Jr. skal ha en Tony Stark cameo nå eller? Sist jeg så et intervju med han så kunne han ikke uttale seg om det.

 

kilde på den kulturo?

Stemmer det .. enda en av de tingene Avi Arad er forbanna over er lekket ut :p

Det og at Sam Jackson er med i Iron-Man som Nick fury skulle liksom være store overaskelser

 

 

Sies at det er egentlig en scene som blir delt opp mellom filmene

Lenke til kommentar
Er det bekreftet at Robert Downey Jr. skal ha en Tony Stark cameo nå eller? Sist jeg så et intervju med han så kunne han ikke uttale seg om det.

 

kilde på den kulturo?

 

 

...men har nå ikke hørt noe om at Downey Jr. har en rolle i denne filmen. Men karen som spiller generalen som jakter på Hulk, vil ha en rolle i Iron Man også (hvor Downey Jr. har hovedrollen), i tillegg til at det ryktes at Samuel L. Jackson vil ha en liten rolle i en av filmene som Nick Fury.

 

I et IGN intervju så blir han spurt (Robert that is) om det er noe i disse ryktene om at han skal ha en cameo i hulk filmen, og som jeg sa så kunne han vistnok ikke uttale seg om det.

 

Dette med general Ross har jeg også hørt rykter om, men ikke sett noe bekreftet. Om du har noe kilder KebabGUD, så taes de imot med glede :)

 

Litt nedtur at de ikke kan dra sammen alle filmene, og eventuelt få camoes fra alle marvel folk, men kanke vinne hver gang :)

Lenke til kommentar
Er det bekreftet at Robert Downey Jr. skal ha en Tony Stark cameo nå eller? Sist jeg så et intervju med han så kunne han ikke uttale seg om det.

 

kilde på den kulturo?

 

 

...men har nå ikke hørt noe om at Downey Jr. har en rolle i denne filmen. Men karen som spiller generalen som jakter på Hulk, vil ha en rolle i Iron Man også (hvor Downey Jr. har hovedrollen), i tillegg til at det ryktes at Samuel L. Jackson vil ha en liten rolle i en av filmene som Nick Fury.

 

I et IGN intervju så blir han spurt (Robert that is) om det er noe i disse ryktene om at han skal ha en cameo i hulk filmen, og som jeg sa så kunne han vistnok ikke uttale seg om det.

 

Dette med general Ross har jeg også hørt rykter om, men ikke sett noe bekreftet. Om du har noe kilder KebabGUD, så taes de imot med glede :)

 

Litt nedtur at de ikke kan dra sammen alle filmene, og eventuelt få camoes fra alle marvel folk, men kanke vinne hver gang :)

 

vel her er bekreftelsen

http://www.mtv.com/movies/news/articles/15...115/story.jhtml

 

resten er rykter

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...