Gå til innhold

Mass Effect til nytt format


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Så bra da :]

Nå kan PC-spillerne se hvilke grunner man har til å gi konsollen en sjans!

 

Eller fikk de just èn grunn mindre, siden dette spillet er til pc også nå? :)

Håper det kommer til ps3 også.

Lenke til kommentar
Fantastisk!!

 

Et av de få spillene som gjorde at jeg stusset litt da jeg kjøpte ps3, godt at jeg får testa det likevel da :)

 

Hehe, ja, slikt har sine fordeler, tenk bare om man slapp å styre med så mange inkompatible konsoller ;) Men nok om det, og over til saken. " og du kan selv velge hvilke knapper som gjør hva." det skulle bare mangle synes jeg. Blir spennende å se hvordan dette blir, har ikke fått spillt det, men synes generelt endel x360-spill er litt hypet, i særdelshet sjangre som er typisk "PC-sjangre", derfor er jeg spent på hovrdan det blir når man får satt seg inn i mass effect.

 

AtW

 

Hmmm, kvifor vert eg ikkje overraska? :roll:

 

ville garantert kjøpt dette til 360. er et typisk sånn "kose seg med spill". Og sånne spill klarer i alle fall ikke jeg å spille på PC. Mye mere behagelig å sitte med en kontroll i sofa/stolen

 

Synes du det er behagelig å sitte i sofaen med en kontroller, så foreslår jeg du gjør det når du spiller PC også :). Men angående 360 vs PC, så støtter jeg krattlusker. Har man hardwaren til det hadde jeg nok godt for PC-versjonen.

 

AtW

Lenke til kommentar

Nå skal jeg ikke nekte på at jeg vil heller sitte med kontrollen med enn råskinn av ett souround anlegg og en 42" hd tv i sofaen, enn å sitte her i stolen med 19" pc skjerm. Men jeg ville fremdeles gått for PC. (vist jeg hadde hardware da. - som jeg ikke har.)

 

EDIT;

God nok hardware.

Endret av krattlusker
Lenke til kommentar
Nå skal jeg ikke nekte på at jeg vil heller sitte med kontrollen med enn råskinn av ett souround anlegg og en 42" hd tv i sofaen, enn å sitte her i stolen med 19" pc skjerm. Men jeg ville fremdeles gått for PC. (vist jeg hadde hardware da. - som jeg ikke har.)

 

EDIT;

God nok hardware.

 

Er det bare jeg som kobler PCen til anllegget og TVen, og kobler håndkontrollere til PCen?

 

AtW

Lenke til kommentar
Jodda.. Blir dette som Assassins Creed med krav på 3 GB ram og liknende?

 

 

Det blir det nok nesten garantert ikke ;)

 

Har du ikke enda fått med deg at eneste grunnen til at Assassin's Creed krever hva det gjør, er fordi UbiSoft har gjort kanskje dette årtusens dårligste porterings og optimaliserings jobb?

 

Assassin's Creed hadde jo ikke på langt nær krevd så mye som det gjør, om UbiSoft hadde brukt litt tid på å optimalisere det til PC. Men det kan du lese mye om i forskjellige Assassin's Creed PC tråder her på forumet ;)

Lenke til kommentar

Jeg hadde nok skaffet det til PC (om du har god nok maskinvare naturligvis :))

 

Hvorfor?

 

PC-utgaven for vell sikkert bedre teksturer og litt bedre grafikk, samt kanskje også noen andre godsaker :)

Samtidig så har du nok støtte for høyere oppløsning på PC, samt anti-aliasing og anisotropic filtering og naturligvis er det jo langt flere piksler per mm på skjermen osv..

 

Dessuten liker jeg nesten i samtlige spill å ha mus + tastatur, og jeg føler egentlig også at jeg lever meg mye mer inn i et spill når jeg sitter klisteret oppi PC-skjermen, enn 5meter unna TV-en i stua ;)

 

For ikke å nevne at jeg helst ikke ønsker å okkupere hele stua i flere uker :p

Lenke til kommentar
Om 360 skal lykkes burde de vel gi seg med å gi ut alle storspillene på pc? Men, gode nyheter for de med pc som vil spille dette.. :)

 

Kan ikke fatte at du sitter her og ønsker at spill kun skal være tilgjengelig til ett format :roll:

Personlig ønsker jeg at spill skal til samtlige formater, så alle for kose seg med det!

 

Og Electronic Arts tjener da mer penger på å gi det ut til en større forbrukermasse?

Og det er jo Microsoft som står bak Xbox360, og jeg tror de selv ønsker slike titler like mye til PC som Xbox.

Blir det slik at PC ikke får noen særlige spill lengre, så vil nok også brukermassen av Windows også synke drastisk ;)

 

 

Jeg syntes det å gi ut spillene på konsoll først, for så å få en litt "penere" utgave til PC noen måneder senere er helt greit jeg :)

Da taper ikke produsentene så mye med tanke på piratkopiering, vi som ønsker å spille på PC vi får alle spillene vi også, og alle er glade og fornøyde :)

Lenke til kommentar
Årets Gladnyhet så langt.

 

Tenk at et EA oppkjøp skulle føre noe positivt med seg..

Selv om jeg frykter for frmtiden til BioWare.

Jeg tviler sterkt på at EA har noe med at Mass Effect kommer til PC i tillegg. Release til både PC og Xbox har for lengst begynt å bli en tradisjon i BioWare.

 

Jeg unner uansett PC-gamers denne opplevelsen. Mass Effect er den beste spillopplevelsen jeg noensinne har hatt.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...