Gå til innhold

Amazon forsterker lydbokseksjonen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow!

 

Audible er hovedtilbyderen av lydbøker til iTunes.

 

Hvis Amazon gjør dette av konkurransehensyn (som vel er selvfølge), er det ikke bra for Apple -- og vi som liker lydbøker med Apple-drm på ipoden.

 

Med mindre Amazon gjør noe nytt med DRMen deres. Som de tar patent på... (vil ikke skje)

 

Men i det store og hele er dette antakelig veldig dårlige nyheter.

Lenke til kommentar
Men i det store og hele er dette antakelig veldig dårlige nyheter.

 

Skjønner at de som liker Apple ikke liker konkurranse, men hvorfor er dette veldig dårlige nyheter?

 

Personlig liker jeg ikke iPod nettopp fordi det krever bruk av iTunes. Hvis dette gjør lydbøker generelt tilgjengelig for annen HW så støtter jeg det.

Lenke til kommentar
Skjønner at de som liker Apple ikke liker konkurranse, <..>

Det skjønner ikke jeg. Økt konkurranse for Apple er også bra for de som sverger til Apple i tynt og tykt. Det gir lavere priser og generelt bedre betingelser, også for Apple-kunder, siden Apple må konkurrere.

 

Konkurranse, mangfold og tilgjengelighet er BRA for ALLE kunder. De eneste som det ikke er bra for er aksjonærene i f.eks Apple.

Lenke til kommentar

At du hater iPod bare fordi den bruker iTunes holder ikke lenger. Drøssevis av plugins til forskjellige musikkavspillingsprogram for tilkopling til iPod. Winamp kommer feks med innebygget støtte, og det fungerer veldig flott!

 

Så det funker bare ikke...

 

PS: hater iTunes noe helt for jævlig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...