Gå til innhold

Nominer Årets fanboy-diskusjon 2007

Årets fanboy-diskusjon 2007  

12 stemmer

1. 1. Hvilken tråd fortjener tittelen "Årets fanboy-diskusjon 2007"?

• [url=http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=859793]xbox sux 2 the max[/url]
      3
    • [url=http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=885102]Jeg skal kjøpe ny spillkonsoll. Xbox 360 Elite vs. Playstation 3 40 GB[/url]
      9

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vi feirer det beste fra 2007.

Enn om noe sent så vel så bra!

Nominer 'Årets Årets fanboydiskusjon (ala Intel vs. AMD og Linux vs. Windows vs. Mac) 2007' under frem til tirsdag 5. februar.

Da setter Jarmo opp en poll slik at vi har avstemning frem til tirsdag 12. februar.

Siden vi nå er et godt stykke inne i 2008 så aksepteres det at tråden fortsatt er aktiv, men den må være startet i 2007.

Endret av Skagen
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Vil vi virkelig premiere fanboys?

Skrevet

Jeg syns det å premiere fanboys ville blitt det samme som å kåre årets seriemorder eller liknende. Det vil hjelpe å fremme fanboy-diskusjonene på diskusjon.no, noe jeg (og sikkert flere andre) helst ikke vil ha noe av.

Skrevet

Støtter Tharos 100 %. Bedre hatmeldinger, vriomvendinger og løgner skal man se lenge etter. En stor takk rettes til alle de som deltok i den tråden, og gjorde verden til et verre sted å leve i :)

Skrevet
Jeg nominerer denne Xbox 360 vs. PS3-tråden, kun pga. Jarmo sin avslutning.

Mine bange anelser ble sanne der, du. Jeg endrer min mening, dette er årets fanboywar! Diskusjonene om bindows/muc/drittux (eller hva pokker de kalles der ute) som eksisterer blir ingenting sammelignet med konsoll-krigene...alea iacta est...

Skrevet

Støttes. Morsomste tråden jeg har lest på lenge. :D

Samme her, :rofl: kan si han ble eid der på slutten.

Garantert denne!:D haha! at det er mulig å bli mer eid!! :D

Gjest Bruker-95147
Skrevet

Nix! Riserumping av tøffelhelten Dotten, og det mens finnluggen Jarmo fordeler sikkel over buffeten.

:new_woot:

Skrevet

Støttes. Morsomste tråden jeg har lest på lenge. :D

Samme her, :rofl: kan si han ble eid der på slutten.

Garantert denne!:D haha! at det er mulig å bli mer eid!! :D

e9

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...