Gå til innhold

To nye mobiler fra Motorola


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Størrelse: 10,9 x 1,55 x 1,65 cm
Merkelig form isåfall.

 

Kameraet har noe Motorola kaller "instant launch", noe som vi regner med betyr at kameraet alltid kjører i bakgrunnen og er klart for bruk.
Det må jo kreve mye strøm, håper det kan deaktives på en enkel måtte.

 

Dere burde kanskje skrive hvilken versjon av UIQ telefonen kjører. Jeg mener å huske ryktene sa v3.1, men det kan også være en nyere om gutta fra Ronneby har stått på.

 

Motorola hevder telefonen er et godt valg for fremtiden, og passer på å påpeke at den kan bruke minnekort på inntil 32 GB når dette blir tilgjengelig.
Om den skulle være et virkelig godt valg for fremtiden kunne den støtte M2 i tillegg til microHCSD på opptil 32GB så gamle UIQ-brukere lettere kan bytte, og man fritt kan velge det billigere eller det raskere og mindre strømkrevende alternativet. Det kan ikke være umulig da telefoner som SE K850i støtter begge formater (dog ikke HC-versjonen av microSD.

 

Synd den mangler WLAN, da dette er avgjørende for mange avanserte brukere. Ellers virker dette som en veldig god telefon.

Lenke til kommentar

Z10 kan da ikke være "multimedia-monsteret"? Det er isåfall latterlig. Skal de lage en videomobil må den ha høyere video-oppløsning enn Nokia 6280 som er flere år gammel. De er rare i Motorola.

 

32 gig minne er kult. Spørsmålet er hvor raskt den klarer å finne filer når det er 500 mb ledig på minnekortet.

Lenke til kommentar
Z10 kan da ikke være "multimedia-monsteret"? Det er isåfall latterlig. Skal de lage en videomobil må den ha høyere video-oppløsning enn Nokia 6280 som er flere år gammel. De er rare i Motorola.

 

32 gig minne er kult. Spørsmålet er hvor raskt den klarer å finne filer når det er 500 mb ledig på minnekortet.

 

 

du har et lite poeng da, men personlig så mener eg at det er unødvendig med en tlefon som kan ta opp video i høgere oppløsning en den kan vise på skjermen. det er noe annet med bildene, der kan du ta i bilder med en oppløsing på 2048x1536. noe som er en kraftig forbedring fra tidligere motorola telfoner. endelig en telfon fra motorola ikkje har standard 2Mpixel kamera.

synest da at Nokia er rarere da eg mener 6280 kunne ta filmer med VGA oppløsning (640×480) men bare kunne visi film i 320 × 240 oppløsning!!! det må jo bare bruke unødvendig plass på minnet....

Lenke til kommentar
overføre til pc eller vise på tv?

 

da hadde eg nå brukt et skikkelig DVI video kamera... er ikkje den mobilen prdags dato som er bedre til å ta bilde eller filme en video enn ett dedikert kamera!!! sjees, et kamera i en mobil er for min del til for å kunne ta ett bilde som eg vil vise til en venn asap, bia mms. ingenting mer

Lenke til kommentar
da hadde eg nå brukt et skikkelig DVI video kamera... er ikkje den mobilen prdags dato som er bedre til å ta bilde eller filme en video enn ett dedikert kamera!!!

Og hva så? Må mobiler ta opp video BEDRE en et DV kamera for at det skal være brukbart til noe? De mobilene med best video opptak i dag tar opp mer enn bra nok video til å kunne brennes på DVD og vises på en stor TV skjerm. La oss si du er vitne til en utrolig hendelse og du får filma det med mobilen (for du går vel ikke rundt med DV kamera til en hver tid?). Ville du da helst hatt en 320x240 eller en 640x480 oppløst film? 320x240 er ikke bra nok til å vises fullscreen på PCen en gang. Det er derimot 640x480.

 

sjees, et kamera i en mobil er for min del til for å kunne ta ett bilde som eg vil vise til en venn asap, bia mms. ingenting mer

Den perfekte mobil for deg tar altså både bilder og video i 320x240. Tror ikke du får med deg så mange på den der.

Lenke til kommentar
Den E8 har jeg da vitterlig sett i en eller annen musikkvideo med ei eller annen syngedame. Shakira? Beyonce? Noe sånt.

 

Uansett, de ser begge smashing bra ut!

 

Videoen til Fergie du tenker på antar jeg?

Morsomt, E8 har sirkulert på div hender i et år nå uten at noe har skjedd i mellomtiden.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...