Gå til innhold

Sniktitt på Dark Messiah of Might & Magic: Elements (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker litt kjedelig at man er fastlåst til en enkelt klasse. Dersom de ikke har gjort noen dramatiske forandringer rent gameplaymessig, er det fremdeles i nærkamp og med sverd at den store moroen finnes. At man kunne krydre dette hovedinnholdet med magi, snikerier og bueskytterfakter var et greit tillegg, men ingen av disse disiplinene kom i nærheten av sverdkunst når det gjaldt å ha det morsomt i spillet.

Lenke til kommentar
Virker litt kjedelig at man er fastlåst til en enkelt klasse. Dersom de ikke har gjort noen dramatiske forandringer rent gameplaymessig, er det fremdeles i nærkamp og med sverd at den store moroen finnes. At man kunne krydre dette hovedinnholdet med magi, snikerier og bueskytterfakter var et greit tillegg, men ingen av disse disiplinene kom i nærheten av sverdkunst når det gjaldt å ha det morsomt i spillet.

Enig. Du endte som oftest opp med sverd allikevel. Ildballer og slikt var for meg bare noe jeg brukte mot edderkopper og sånt.

 

Er grafikken oppgradert rent teknisk?

Lenke til kommentar

spilte igjennom DMOMM på PC og det var et ok spill.... bra ide. elendig gjennomført. og da mener jeg at det er ikke ferdig! spillet er 6-12 måneder fra ferdig produkt er så mye bugs. og det bare så mye som du ikke blir tilfredsstillt av.

demoen virker mer bug fri og håper det. Men mye av poenget med spillet er jo forsvunnet på xboxen. det at du må bestemme klasser før du begynner på spillet. Siden på pc versjonen bestemte du selv hva du skulle gjøre og det er så sinsykt mye bedre og gir et lite RPG element i spillet

Lenke til kommentar
Ubisoft sliper sverda og testar magiske formular før dei kastar deg ut i den harde middelalderen.

 

Les mer

 

Hadde bare denne artikkelen stått på bokmål som da omtrentlig 90% av norges befolkning skriver til daglig skulle jeg gidda å lest hele. På PC var i alle fall dette et meget godt spill, tross sine bugs og tidvis litt dryge Dungeons.

Endret av Blakken
Lenke til kommentar

Synes du tar i litt angående PC-versjonen, Øystein. Man fikk til en viss grad velge når man ville aktivere de forskjellige atributtene og ferdighetene i skill-treet, men før eller siden har man aller uansett. Det er meningen at man skal få tak i (nesten) alle. Dessuten får man ikke erfaringspoeng av å drepe fiender. Man får erfaringspoeng ved visse "checkpoints"-lignende steder rundt omkring i spillet. Av og til ble man "lurt" til å tro at man kunne velge hvilken vei historien ville ta. Synes det meste var en illusjon, egentlig.

 

At konsollversjonen blir enda mer ribbet er ganske dumt, men ikke så mye av en overraskelse, egentlig. Konsollspill er kjent for å være temmelig "dumifisert" i forhold til PC-spill. Oblivion, for eksempel. Det er tydelig at de først lagde det til konsoll, så portet det til PC. Morrowind, som først og fremst kom til PC, var mye mer avansert enn Oblivion.

 

Ubisoft sliper sverda og testar magiske formular før dei kastar deg ut i den harde middelalderen.

 

Les mer

 

Hadde bare denne artikkelen stått på bokmål som da omtrentlig 90% av norges befolkning skriver til daglig skulle jeg gidda å lest hele. På PC var i alle fall dette et meget godt spill, tross sine bugs og tidvis litt dryge Dungeons.

 

Hvor mye IQ kreves det for å kunne lese Nynorsk, egentlig?

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Hvor mye IQ kreves det for å kunne lese Nynorsk, egentlig?

 

Ikke noe mere enn det kreves å lese bokmål. Hvor mye IQ kreves for å forstå det montro? ;)

 

Så hva er da vitsen med å syte over nynorsken, når det i følge norsk lov faktisk er lov å skrive på dette språket som en vil. Det kommer ikke til å endres. Respekter at noen skriver nynorsk.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...