Gå til innhold

problem med call of duty 4


Anbefalte innlegg

nettop kjøpt call of duty 4 via steam, men når jeg starter det får jeg bare denne feilmeldingen:

 

Using Shader model 2.0 code path because it is the best available path on this hardware.

Attempting 800 x 600 fullscreen with 32 bpp at 60 hz

Game window successfully created.

Using 2x anti-aliasing

Creating Direct3D device...

Com_TouchMemory: 0 msec. Using sum: 0

Loading fastfile code_post_gfx

Loading fastfile ui

Loading fastfile common

Initializing render targets...

Requested frame buffer to be 24-bit color with 8-bit alpha

DirectX returned a frame buffer that is 24-bit color with 8-bit alpha

Initializing static model cache...

Initializing dynamic buffers...

Initializing particle cloud buffer...

 

 

ERROR: Could not find zone 'c:\programfiler\steam\steamapps\common\call of duty 4\zone\english\code_post_gfx.ff'

 

lurte på om det var at jeg trengte shader 3.0 for å kjøre spillet...men lasta ned demoen før spillet kom ut, og det funka som bare det...så hvorfor funker ikke shitten nå? :mad:

 

takker for hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har akkurat samme problemet selv. Kjører et Gainward Bliss 8800GT med nyeste driver, så Shader Model støtte burde ikke være et problem...

 

Hvis du åpner mappene til steam så finner du jo ut at \zone\english\code_post_gfx.ff ikke eksisterer da. Virker som det er noe feil fra Valve sin side.

Endret av daffodiL
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

@snoppesopp: kan det muligens være at du har for dårlig internettlinje, eller at du har for lite ram? Kanskje du har mange program som kjører i bakgrunnen som stjeler ressurser fra PC-en.

 

Eneste problemet jeg har hatt med Steam når jeg skal spille cod4, er at den ikke vil kjøre den i 1280x1024 men bare i 800x600. Å hvis jeg forandret det inne på options så kræsjet det å måtte tartes i safemode. Løsningen var å redigere .cfg i profilmappen.

Lenke til kommentar
@snoppesopp: kan det muligens være at du har for dårlig internettlinje, eller at du har for lite ram? Kanskje du har mange program som kjører i bakgrunnen som stjeler ressurser fra PC-en.

 

Eneste problemet jeg har hatt med Steam når jeg skal spille cod4, er at den ikke vil kjøre den i 1280x1024 men bare i 800x600. Å hvis jeg forandret det inne på options så kræsjet det å måtte tartes i safemode. Løsningen var å redigere .cfg i profilmappen.

Tror nok ikke det er rammen, har 2gb. Tror heller ikke der er noen andre programmer som kjører i bakrunnen. Har sett i opgavebehanding. Har du noen formening om hva slags programm det kunne være. :hmm:
Lenke til kommentar
Fikk det til ved å sette språket til engelsk og laste ned jeg også. Men patchen ville ikke kjøre når jeg hadde COD4 over Steam. Kan godt hende den allerede er lasta ned auto for den saks skyld.

 

Når du har kjøpt via steam skal du ikke laste ned patch selv, det går automatisk, men som regel så må vi som har det i steam vente ca 24t etter ny patch er ute til vi får den automatisk... Finnes en måte å installere den du kan laste ned hvis du hvil spille før du får den automatisk... Google it

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...