Gå til innhold

problem med call of duty 4


Anbefalte innlegg

Samme problem her også

 

ERROR: Could not find zone 'c:\programfiler\steam\steamapps\common\call of duty 4\zone\english\code_post_gfx.ff'

 

Fikk heller ikke valgt engelsk som språk, men jeg valgte norsk en gang til så ble det engelsk. Nå laster jeg ned fra 30%. Hva er dette for noe tull da? Steam og COD har ikke akkurat vært bestevenner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ett problem jeg og, så jeg poster bare her istedenfor å lage ny tråd.

 

jeg har spilt CoD4 i 2-3 måneder nå, og plutslig en dag når jeg skulle gå inn på spillet så kommer feilmeldingen:

 

iw3mp.exe - Fant ikke startpunkt

 

_AIL_sample_property@24 startpunktet for prosedyren fantes ikke i biblioteket for dynamiske koblinger, mss32.dll.

 

Vet noen hva som er gale? hva jeg må gjøre?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Samme problem her også

 

ERROR: Could not find zone 'c:\programfiler\steam\steamapps\common\call of duty 4\zone\english\code_post_gfx.ff'

 

Fikk heller ikke valgt engelsk som språk, men jeg valgte norsk en gang til så ble det engelsk. Nå laster jeg ned fra 30%. Hva er dette for noe tull da? Steam og COD har ikke akkurat vært bestevenner.

 

 

Sliter med samme problemet nå. Laster ned fra 30% plutselig. Dø Steam!

Lenke til kommentar

Kanskje det burde blitt et eget hovedemne under mest diskuterte på COD problemer. Har ikke sett at noen av dere har fått samme problem som meg. Når jeg skal starte andre del av missionet der man er Price med sniper, kommer følgende melding:

 

--

 

Fastfile for zone 'sniperescape' appears corrupt or unreadable (code 107.)

 

--

 

Og spillet konker seff. Console for CoD 4 kommer opp og har slitt med å finne kart og greier. Noen som har løsning? Prøvde å starte utenom steam, men det hjalp ikke.

Lenke til kommentar

Aldri aldri. Hadde språket på Norsk engang. Spillte CS:S. Ble nesten forvirra.

Også sluttet alle spillene mine og virke... Fjernet steam. Og installerte det pånytt...

 

Trenger jo ikke og nedlaste alt pånytt da jeg TAR VARE PÅ spillene. Hvem gidder og bruke 5-8 timer og nedlaste de nødvendige spillene...

 

Har ikke CoD4 til PC (Steam). Da. Vanlige Valve spill...

Endret av Deimos87
Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

språket mitt er allerede satt til engelsk (og jeg har ikek rørt det, så da regner jeg med det har vært engelsk hele tiden, og at denne nedlastingen jeg har er engelsk).

likevel får jeg samme feil, code_post_gfx.ff finnes ikke.

 

det ironiske er jo at priatversjonene jeg lastet fra piratebay funker som bare det.

moralen er at å betale for software lønner seg ikke.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...