Gå til innhold

Den virkelige Max Payne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den tidligere fløtepusen? Haha, javel.

 

Wahlberg har da vel aldri fått noe særlig "fløtepus" stempel? Han spiler jo tøffing både i Shooter og The Departed. Skal dog sies at jeg på ingen måte er en ekspert på Hollywood-kjendiser, så kan godt tenkes han har noen skjulte skjelett i skapet for alt jeg vet :wee:

 

Google Marky Mark, du.... og The Funky Bunch. For ikke å glemme at han har vært undertøysmodell og er broren til Donny Wahlberg, tidligere "bad boy" i New Kids on the Block. Jeg sier bare yuck!

Lenke til kommentar
Ser for meg Mel Gibson i rollen som Max Payne jeg hehe.

 

Som om ordene skulle vært røsket ut av munnen min. Jeg ser ingen annen person som er bedre egnet enn Mel Gibson. Jeg har spilt begge spillene og det er så mange like karakteristiske trekk mellom de to at det ikke går an.

 

Hvis Marky Mark får rollen, kan de vær så god se fram til tidenes film flopp i hele filmhistorien.

Lenke til kommentar

Kan ikke se for meg at Max Payne blir noen bra film, historien er perfekt for ett spill og gir det en ganske dyster stemning gjennom det hele. Men til film? Nja, tror ikke det. Hollywood putter vel inn litt komdie for å lette på stemningen, slowmo er ikke like kult å SE på som det er å bruke i ett spill. Og, for en film vil jeg si historien er en smule tynn, men renspikket action vil ødelegge max payne følelsen, for min del.

Lenke til kommentar
Den tidligere fløtepusen? Haha, javel.

 

Wahlberg har da vel aldri fått noe særlig "fløtepus" stempel? Han spiler jo tøffing både i Shooter og The Departed. Skal dog sies at jeg på ingen måte er en ekspert på Hollywood-kjendiser, så kan godt tenkes han har noen skjulte skjelett i skapet for alt jeg vet :wee:

 

Google Marky Mark, du.... og The Funky Bunch. For ikke å glemme at han har vært undertøysmodell og er broren til Donny Wahlberg, tidligere "bad boy" i New Kids on the Block. Jeg sier bare yuck!

 

Donny Wahlberg gjprde en meget god innsats som skuespiller i Band of Brothers, og det var ingen fløtepusrolle. The Big Hit er jo en anen kul film Mark Wahlberg har spilt i. At noen var fløtepuser for 17-18 år siden betyr ikke at de er det nå!

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Ser for meg Mel Gibson i rollen som Max Payne jeg hehe.

 

Som om ordene skulle vært røsket ut av munnen min. Jeg ser ingen annen person som er bedre egnet enn Mel Gibson. Jeg har spilt begge spillene og det er så mange like karakteristiske trekk mellom de to at det ikke går an.

 

Hvis Marky Mark får rollen, kan de vær så god se fram til tidenes film flopp i hele filmhistorien.

 

Hadde filmen blitt laget i den tiden "Payback" ble laget(ca. 10 år siden), så hadde Mel Gibson vært et veldig bra valg. Men han er nok dessverre litt for gammel nå. Hvis det ikke blir Mark Wahlberg, så håper jeg det blir Clive Owen. Se Shoot' em up, så ser dere hva jeg mener. Michael Madsen hadde også vært genialt.

Lenke til kommentar

Mark Wahlberg har ikke spilt i en eneste dårlig film enda og er en Oscar vinner. Sier seg selv hvor dyktig denne karen er. Shooter filmen kunne egentlig blitt en fiasko men hans skuespiller prestasjoner trakk den langt opp. Han er troverdig i filmene han spiller, jeg klarer å se han som en sniper og politimann. Absolutt ingen fløtepus, hadde kicke assen til fleste av oss :D

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Den tidligere fløtepusen? Haha, javel.

 

Wahlberg har da vel aldri fått noe særlig "fløtepus" stempel? Han spiler jo tøffing både i Shooter og The Departed. Skal dog sies at jeg på ingen måte er en ekspert på Hollywood-kjendiser, så kan godt tenkes han har noen skjulte skjelett i skapet for alt jeg vet :wee:

Han burde ikke være en tøffing , max payne skal være depprimert og dyp som i spillet. Ingen lyst til å leve som blir nevnt gjentatte ganger i spillet , men hollywood vill alikavell gjøre det til en meningsløs action film som alle andre.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...