Gå til innhold

Den virkelige Max Payne


Anbefalte innlegg

Hadde filmen blitt laget i den tiden "Payback" ble laget(ca. 10 år siden), så hadde Mel Gibson vært et veldig bra valg. Men han er nok dessverre litt for gammel nå. Hvis det ikke blir Mark Wahlberg, så håper jeg det blir Clive Owen. Se Shoot' em up, så ser dere hva jeg mener. Michael Madsen hadde også vært genialt.

Hvorfor kan de ikke bruke Timothy Gibbs som er han de lagde max payne etter.

 

Kan ikke se for meg at Max Payne blir noen bra film, historien er perfekt for ett spill og gir det en ganske dyster stemning gjennom det hele. Men til film? Nja, tror ikke det. Hollywood putter vel inn litt komdie for å lette på stemningen, slowmo er ikke like kult å SE på som det er å bruke i ett spill. Og, for en film vil jeg si historien er en smule tynn, men renspikket action vil ødelegge max payne følelsen, for min del.

Ja helt enig, max payne burde være dypt og trist som spillet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror denne filmen blir akkurat som Hitman, jeg. Helt feil vinklet og en stemningsdreper mtp spillet. Jeg fikk ikke engang lyst til å spille Hitman lengre etter å ha sett filmen, og jakten på tittelen "Silent Assassin" ble bare mer og mer meningsløs.

 

Derfor skal jeg ikke se denne filmen, med mindre den får himla bra karakterer.

 

Tror forøvrig Madsen, Gibbs eller Gibson ville gjort en helt utrolig mye bedre jobb enn Wahlberg. På den andre siden, tror jeg til og med Vin Diesel ville gjort en bedre jobb enn Olyphant.

Lenke til kommentar
Disse demonene er noe med hans sinnstilstand å gjøre, håper eg. Eg faller hen om det er faktiske demoner han har med å gjøre...

Det er et dop han får, husker ikke hva det heter. Og han får fucked drømmer og halusinasjoer av det.

Valkyr.

 

Kan bli bra dette her, men jeg tror ikke Mark Wahlberg er stygg nok for rollen. Han har heller ikke stemmen som trengs.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...