Gå til innhold

Desktop-Eee neste år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
når kan vi vente at bærbaren dukker opp i norske nettbutikker?

 

Ryktes vel at vi får en norskspråklig versjon av EEEPC her sent Q1 neste år..

Får håpe XP gjør at asus lanserer tidligere siden dem da ikke er avhengig av å oversette EEEPC OS.

 

Men siden det meldes om manko på en rekke komponenter så er det vel bare å smøre seg med tålmodighet, evt bestille fra usa...

Lenke til kommentar

Sorce: Tror nok ikke det er oversettelsen av "EeePC"-OS'et som forlenger lanseringen i de forskjellige landene i Europa. Det OS'et er basert på linux-distribusjonen Xandros, ett OS som allerede finnes på en rekke språk - deriblant norsk. Det er nok heller snakk om prioritering fra Asus sin side som spiller inn.

Lenke til kommentar
Sorce: Tror nok ikke det er oversettelsen av "EeePC"-OS'et som forlenger lanseringen i de forskjellige landene i Europa. Det OS'et er basert på linux-distribusjonen Xandros, ett OS som allerede finnes på en rekke språk - deriblant norsk. Det er nok heller snakk om prioritering fra Asus sin side som spiller inn.

 

Det kan nok være det er prioritering evt mangel på deler slik at de ikke får produsert nok, men var en sak på en svensk side (idg.se eller tilsvarende ) der dette ble oppgitt som grunn. Men den som lever får jo se ;)

Lenke til kommentar
Rimelig? Vi får nå se, jeg synes ikke de opprinnelige maskinene engang ble rimelig her til lands. man får i dag fullverdige bærbare PC-er til 4-5000,- splitter nye.

utfordring; Finn meg en ultraportabel laptop til under 5000, med et ok design.

Er bare de store stygge 15,4", eller stoerre, som har en ok prislapp.

 

Ville ikkje hatt noe stoerre enn en 12" laptop om den saa ble kastet etter meg!

Eg ville ikkje kalt en pc man maa ha sekk for a baere baerbar.

Kan jo baere en skjerm, og en liten stasjonaer pc ogsaa om man finner en litt stor sekk!

ASUS EEE er nesten saa liten at man kan ha den i en stor lomme.

Lenke til kommentar

Det spørs hva du skal bruke maskinen til. I jobb klarer jeg meg fint med en 15,4" sak som veier rundt 2kg.

 

håndveskene til disse er ikke store sakene og kan gjøres så minimale man vil avhengig av hva annet du trenger å ha med deg som du også må ha med til den lille saken din.

 

Var langt utpå jordet med den der du Dark-Sith.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...