Gå til innhold

Amobil.no: Tester brukerne savner frå Amobil.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Usikkert. Jeg regner med at LG shipper den innen kort tid.

Amobil ikke frekt ment, men jeg vil ha en bedre svar enn "Jeg regner med at LG shipper den innen kort tid" :tease:  Jeg vil gjerne ha en bedre svar en det. LG Secret er jo i salg siden juli :)  så kom med en TEST av den og LG KF510  :new_woot: (Min neste telefon LG Secret samma hva :D

 

Jeg er helt enig her. Syns dette er for dårlig. Det burde ha kommet en test av denne telefonen for lenge siden. Nå har det gått over 1mnd siden dere sa den skulle komme innen kort tid og enda er det ikke så mye som en sniktitt.

 

Er det sånn at dere venter på at alle skal sende testobjekter til dere utenat dere selv går inn for å få inn noen(som KF750 i dette tilfellet)?

 

Om LG ikke sender denne telefonen til dere(noe som er ganske synd), hvorfor går dere ikke inn for å få tak i den hos en norsk nettbutikk eller noe?

 

Håper amobil kan svare meg på dette. I det minste statusen på denne telefonen.

 

Ja, jeg vil virkelig lese en test av KF750:P

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Kommer amobil.no til å teste gadgets etterhvert? Tenkte spesielt på klokkemobiler som Cect W8 eller mer originale mobilklokker. Vurderer dere å teste eller ev. ta med artikler om asiatiske mobiler (hadde gledet meg over test av den nye kameramobilen til Casio), spesiellt siden slashphone.com har nesten kuttet ut sine artikler fra det markedet.

 

Litt off-topic, men aner der om når Ice begynner med mobil og hvilke mobiler som støttes fra starten av? Hadde håpet på cdma2000 evo-2.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

For å være helt ærlig, så bladde jeg litt tilbake i tråden etter at jeg skrev innlegget, og ser at det har vært gitt en del respons tidligere.

 

(Og for å fortsette med moderasjon, så var ikke kommentaren om favorisering veldig alvorlig. I motsetning til et par andre her inne, så mener jeg ikke at Amobil favoriserer, verken den ene eller andre veien.)

Lenke til kommentar

Heisann! Beklager at vi har vært litt sløve på tilbakemeldingene i denne tråden. Hele redaksjonen er booket med testtelefoner og jobber kun unntaksvis med andre ting enn tester om dagen. Testene som er under produksjon nå er:

 

– Sony Ericsson X1: Denne skal etter planen ut i løpet av uken. Den har tatt lenger tid enn forventet (noe som muligens var forventet :p ) da vi ikke vil forhaste oss når det er introdusert såpass store endringer i forhold til hva vi er vant til å se fra SE.

 

– Samsung I900 Omnia: Denne skal også ut i løpet av uken. Denne modellen har i likhet med X1 vesentlige avvik fra det vi er vant til, så testeren må ha lengst mulig tid med den.

 

– Sony Ericsson C905: Kommer i slutten av uken, testeren er ute og knipser bilder i bøtter og spann.

 

– Nokia 7310 Supernova: Kommer enten i denne eller begynnelsen av neste uke.

 

– Samsung Soulb: Mest sannsynlig i neste uke.

 

– Samsung L780: Mest sannsynlig i løpet av de neste to ukene

 

Når det gjelder KF750 Secret er vi klar over at det begynner å bli i seneste laget. Vi kan dessverre ikke gjøre så mye mer enn å purre på den, men den vil bli høyt prioritert når den dukker opp.

 

Status på N79 er foreløpig noe usikker, men den er nok ikke milevis unna.

 

Mobilklokker, tilbehør og andre produkter vil alltid bli prioritert i andre rekke så lenge vi har testtelefoner inne, men vi prøver å presse tester av slike produkter inn når det er mulig. Asiatiske telefoner blir litt vanskelig, men dersom vi ved en tilfeldighet skulle finne en morsom sak på Ebay, er det slett ikke umulig at vi bestiller et testeksemplar.

 

Har også fått en del forespørsler om flere Neo Freerunner-saker. Så lenge testpresset ellers er så høyt, må denne nedprioriteres. Erfaringsmessig øker lanseringstrykket fra alle produsenter betydelig i månedene før jul, så om det blir oppdateringer før januar er foreløpig ikke godt å si.

 

Vi har ellers en ganske solid liste testmodeller som enten er på vei eller lovet snarest. Det er vanskelig å si noe mer spesifikt per i dag, men denne tråden fortjener litt mer oppmerksomhet fra vår side, så ikke nøl med å spørre dersom dere har flere spørsmål i ukene som kommer. Send meg gjerne en kjefte-PM dersom det drøyer for lenge før du får svar!

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...