Gå til innhold

Omtale av Eva Cash: D.I.R.T. Project (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alle spill kunne hatt slik graikk i mine øyne. Skjønner ikke at folk kan henge seg så enormt opp i slike ting. Heller utvikle god fysikk, gode historier og realisme om nødvendig istedet for å konsentrere seg om å ha best grafikk med latterlig sterk HDR som lyser opp hele stua.

Er du interessert i realisme er nok god grafikk en nødvendighet :yes:

Lenke til kommentar
Alle spill kunne hatt slik graikk i mine øyne. Skjønner ikke at folk kan henge seg så enormt opp i slike ting. Heller utvikle god fysikk, gode historier og realisme om nødvendig istedet for å konsentrere seg om å ha best grafikk med latterlig sterk HDR som lyser opp hele stua.

Er du interessert i realisme er nok god grafikk en nødvendighet :yes:

Åja, så det er grafikken som skaper et realistisk spill. Så et spill med litt over middels grafikk, men med fysikk, lyd, historie, gameplay etc av en annen dimensjon ville ikke være realistisk? Er ikke Armed Assault mer realistisk enn Battlefield 2 selv om sistenevnte har bedre grafikk?

 

Joda, et spill med 3D-grafikk vil være mer realistisk enn et spill med 8-bits 2D-grafikk. Men et spill med HDR, Pixel Shader 4 etc trenger ikke være mer realistisk enn et spill uten HRD med pixel shader 3 for eksempel. Grafikken trenger ikke å være årsak til realisme i spill. Men god grafikk kan være til en viss grad relatert til høy realisme. Akkurat som at det ikke er mange astmatikere/allergikere i Geilo fordi luften der er så dårlig. Men fordi astmatikere/allergikere flytter til Geilo fordi det er så god luft der. ;) Årsaksbegrepet må ikke misbrukes. ^^

Lenke til kommentar
Hadde dette spillet hatt godt gameplay, hadde det selvsagt fått god karakter på tross av grafikken. Men nå har det ikke det, så den diskusjonen er egentlig ikke spesielt relevant her. :)

Det er sant, ble litt off-topic.

 

On-Topic: Skudd-guiding-funksjonen hørtes faktisk artig ut. Skulle gjerne sett noe slikt i spill med slow motion.

Lenke til kommentar
Hadde dette spillet hatt godt gameplay, hadde det selvsagt fått god karakter på tross av grafikken. Men nå har det ikke det, så den diskusjonen er egentlig ikke spesielt relevant her. :)

Det er sant, ble litt off-topic.

 

On-Topic: Skudd-guiding-funksjonen hørtes faktisk artig ut. Skulle gjerne sett noe slikt i spill med slow motion.

Har man ikke dette både i John Woo's Stranglehold og Clive barker's Jericho(hvis dette er tilfelle er det utløp til konspirasjon da begge spillen er laget av kjente "film" personer fra hver sin sjanger)?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...