Gå til innhold

Jack Thompson: – Fjern «meg» fra GTA 4 (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Hengt ut som biseksuell pedofil" hahha! :p

 

Kommer han langt med noe da? De nenver han ikke med navn i spillet! Om det så "tilfeldigt" ligner på hans uttalelser kan skje i film og spill.

 

GTA serien innholder mye parodier fra virkeligheten eller personer i den virkelige verden. Direkte angrep og fare for at noen kverker en idiotadvokat er vel lite sannsynlig.

 

Å få GTA 4 bannlyst derimot, er MYE større risiko for hans sikkerhet! :ph34r:

 

EDIT: leif

Endret av ~~Undertaker~~
Lenke til kommentar
Thompson frykter nå at hans egen sikkerhet er i fare, siden spillere kan bli påvirket til å gjøre det samme i virkeligheten – mot ham. Derfor krever advokaten at innholdet blir fjernet fra spillet innen klokken 17 førstkommende fredag.

 

Hadde det bare vært så vel at noen hadde tatt en Hoffa på Thompson, stille og rolig. Hvor er en Don når man trenger en :hmm:

Lenke til kommentar

Vet ikke mye om denne Thomson fyrn, men jeg vet bare at GTA 4 er et spill som ikke skal inn i mitt hus. Må innrømme at jeg har spillt GTA før, men nå er det stopp. Hvor langt skal de dra det egentlig? Til de har sørga for å starte 3. verdenskrig eller.no? Det tror jeg de hadde vært glade for, all den PR de hadde fått da. :no: Syns mer og mer disse Rockstar folka virker som en kynisk gjeng som gjør alt for å tjene mere penger :hmm:

Lenke til kommentar
Vet ikke mye om denne Thomson fyrn, men jeg vet bare at GTA 4 er et spill som ikke skal inn i mitt hus. Må innrømme at jeg har spillt GTA før, men nå er det stopp. Hvor langt skal de dra det egentlig? Til de har sørga for å starte 3. verdenskrig eller.no? Det tror jeg de hadde vært glade for, all den PR de hadde fått da.  :no:  Syns mer og mer disse Rockstar folka virker som en kynisk gjeng som gjør alt for å tjene mere penger  :hmm:

9526654[/snapback]

 

:rofl:

 

Mener du det der seriøst?

 

Tror ikke gamere blir å starte 3.verdenskrig, vi er opptatt nok med å sitte inne fremfor skjermen og spille. Vi er tøffe til å plaffe ned alt slags utyske i vår virtuelle verden, men gi oss en Glock og sannsyneligheten for at vi sikter på oss selv er større enn at vi sikter på andre. Da må i alle fall friendly fire være av.

 

Nei 3 verdenskrig blir startet av typer som Bush og Thompson, uten tvil.

Lenke til kommentar

Tror Jack Thompson skal være glad for at gamere kan få ut sitt hat mot han i et spill. Tror ikke han har likt det om det har blitt gjort med han i virkeligheten.

 

Han driver en idiotisk heksejakt mot spill som han ikke kan vinne. Media har begynt å misslike han nå, for han prøver desperat å bevise at hans mening er rett.

 

Lås han inn på psykologisk avdeling og kast nøkkelen...

Lenke til kommentar
Hvorfor kan han kreve at de skal fjerne "han" fra spillet når hans navn ikke blir nevnt i spillet? Det er jo ikke noe bevis at det er han de retter mot.

9526988[/snapback]

 

Han mener tydeligvis at dette referer til han som person, siden det er det han står for å jobber med. Er faktisk enig med Thompson her, tror og det refererer til han, for der er ingen andre som er idiot nok i hodet til å gå så hardt ut mot videospill og samtidig er advokat. Trodde advokater skulle være smarte folk, men Thompson beviser det motsatte, der finnes tette peanøtter i den flokken og.

Lenke til kommentar

JT er den største drittsekken siden Hitler.

Er møkk lei av at han skal gå rundt med sine ''meninger'', han kunne hvertfall holdt meningene sine for seg selv, når han tror at Spill er en stor årsak til mord i USA, og ikke det at ALLE tullingene der kan kjøpe våpen og bare skyte.

For tross av alt det er jo et fritt land kan jo ikke nekte dem pange rundt med et våpen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...