Gå til innhold

Demo av World in Conflict (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lastes ned :)

 

Uten intensjoner om å ta over tråden: jeg får ca 1KB/sek og har sett i mange tråder at andre har det samme problemet. Er klar over at det er noe hos meg og ikke treige seedere. Noen som kan fortelle meg hva jeg skal gjøre og hvordan jeg skal gjøre det? Har en Apple-ruter (airport extreme tror jeg), pleier å administrere den via en OSX-mac. Maskina jeg bruker nå kjører Vista 64-bits. Bruker ArcticTorrent.

 

EDIT: Laget like gjerne en ny tråd her, så vi kan diskutere spillet i denne i stedet for. Ser at mange sliter med dette, kanskje vi burde få en sticky om det?

 

-G.G.

Endret av G.G.
Lenke til kommentar

hmm? bugs i beta'en var en av de mest bugfrie betaene jeg har spilt. spilte i 2 beta runder.

Må si at demo'en var veldig kos å spille både Sp og MP. forhåndsbestilte det etter closed beta.

Betaen var bare bugs. Skal endelig få testet dette spillet ordentlig i DX10 :)

9351509[/snapback]

Lenke til kommentar
EDIT: Laget like gjerne en ny tråd her, så vi kan diskutere spillet i denne i stedet for. Ser at mange sliter med dette, kanskje vi burde få en sticky om det

9352229[/snapback]

Hvis noen oppretter en tråd med en god guide på hva brukerne bør gjøre for å øke hastigheten på BitTorrent-nedlasting (for eksempel hvordan man åpner nødvendige porter i routeren), så skal jeg sette den i sticky i relevant kategori. Kanskje i tilbakemeldingskategorien til Gamer.no.

 

Men jeg må presisere at dette etter all sannsynlighet ikke er et problem fra Gamer.no sin side. Jeg får meget gode hastigheter uansett hvor jeg er når jeg laster ned via BitTorrent fra Gamer.no sine servere. Rekorden sålangt er 3,5 MB/s.

Lenke til kommentar
Må jeg ha shader model 3.0?

 

Faen så lei det shader model drittet nå, vurderer nesten å kjøpe nytt skjermkort!

9352434[/snapback]

Jeg måtte ikke det i betaen.. Må jeg det nå? :(

9352932[/snapback]

Sikkert ikke.

 

Hvis det fungerte i betaen fungerer det nå også sikkert.

 

--

Farten på torrenten varierer så ekstremt, fleste ganger får jeg 350kb/s (makser linja mi) men nå ligger jeg på under 100kb/s.

 

Rart.

Lenke til kommentar
Eg har dx10 skjermkort, men ikke Vista. Har kjort dual screen i et annet spill, trengte ikke Vista da. Sikker paa du maa ha Vista for dualscreen? Hores helt absurd ut

9353364[/snapback]

Bevis (se 3:30)

9353462[/snapback]

 

Det der er helt utrolig, Supreme Commander klarer kjore dualscreen i sitt strategispill i dx9, selv i alle mulige opploesninger. Der kan du til og med zoome inn i vanlig grafikk eller bruke den som et megamap i kartografisk syn. Forstaar ikke hvordan de fikk dette til aa bli en DX10 egenskap

Lenke til kommentar
Eg har dx10 skjermkort, men ikke Vista. Har kjort dual screen i et annet spill, trengte ikke Vista da. Sikker paa du maa ha Vista for dualscreen? Hores helt absurd ut

9353364[/snapback]

Bevis (se 3:30)

9353462[/snapback]

 

Det der er helt utrolig, Supreme Commander klarer kjore dualscreen i sitt strategispill i dx9, selv i alle mulige opploesninger. Der kan du til og med zoome inn i vanlig grafikk eller bruke den som et megamap i kartografisk syn. Forstaar ikke hvordan de fikk dette til aa bli en DX10 egenskap

9353577[/snapback]

 

Er egentlig latterlig ja. Burde gå ann. Men har DX10, så bryr meg egentlig ikke :p

Lenke til kommentar
Eg har dx10 skjermkort, men ikke Vista. Har kjort dual screen i et annet spill, trengte ikke Vista da. Sikker paa du maa ha Vista for dualscreen? Hores helt absurd ut

9353364[/snapback]

Bevis (se 3:30)

9353462[/snapback]

 

Det der er helt utrolig, Supreme Commander klarer kjore dualscreen i sitt strategispill i dx9, selv i alle mulige opploesninger. Der kan du til og med zoome inn i vanlig grafikk eller bruke den som et megamap i kartografisk syn. Forstaar ikke hvordan de fikk dette til aa bli en DX10 egenskap

9353577[/snapback]

 

Er egentlig latterlig ja. Burde gå ann. Men har DX10, så bryr meg egentlig ikke :p

9353588[/snapback]

 

Suger ikke Vista noe helt enormt i spillytelse? Hort det kraesjer, faar ting til aa gaa sent, reagerer sent, lite stotte for diverse andre spill og ja, rett og slett en stor bugfest. Derfor eg misliker saa sterkt at det er en DX10 stotte som man maa installere Vista for :s

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...