Gå til innhold

Vi er lei av avanserte funksjoner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jepp, så lenge en kan bruke mp3 som ringetone så gidder ingen å benytte seg av innkjøpte.

 

jeg undres på hvor lang batterilevetid det hadde vært om en hadde brukt mobilen til å streame nettradio...

 

nei utenom kamera og musikk så virker det som det er sms og telefoni som fortsatt er gjeldende for horden.

Lenke til kommentar

Enig der....mobilen blir mest brukt til enkel bruk.

Hovedsaklig ringing, sms, mail, huskeliste, kalender, vekkeklokke og mp3 spiller. Men bruken varier selvsagt etter hvor man er og hva man tar seg til. Har nå en Prada Phone og den fungerer glimrende til min bruk da jeg elsker å se film på flyet ;) her kommer den store gode skjermen til nytte og flyturen blir med ett mye bedre.

Surfing er det lite av, er bare på nettet med mobilen å leser litt nyheter ellers foregår surfingen hjemme på min pc.

Lenke til kommentar

Siden det står at 1/10 sender nakenbilder vha MMS så får vel jeg være den første..nei, forresten - jeg bruker telefonen min til:

 

- Ringe

- Surfe

- Sende SMS

- Lese e-post (skrive av og til)

- Se dokumenter (fra e-post)

- MSN

- Banana song som vekker meg 05:00 hverdager

 

...og kanskje en anstendig MMS i ny og ne ;)

Lenke til kommentar
Hadde mobilen min spilt banana song klokka 5 hver morgen hadde den ikke levd lenge.

9321861[/snapback]

 

Den støttes :!:

Uten å gå for off-topic :p

Bruker mobilen stort sett bare til sms jeg.

Ringer en sjelden gang. Pleier ikke bruke mobilen som kamera siden jeg ikke går så langt ned i kvalitet fra DSLR kameraet mitt :hmm:

Så tar jeg notater også på mobilen, om jeg f.eks hører en digg sang skriver jeg ned bandnavnet, osv.

Alarmen er In Vain - Det Rakner :p

Skal jeg først våkne så må jeg ha noe sånn for å få opp øyene som er limt isammen iløpet av natta :whistle:

Lenke til kommentar

Hadde det vært for mye å forlange å få litt info om hvordan innsamlingen og bearbeidingen av data til denne undersøkelsen har foregått? Det er alt for lett i denne verden å få den konklusjonen man vil for så å få journalister til å spy det ut som god fisk...

 

I utgangspunktet har jeg ikke noe behov for å fordype meg i rapporten, men jeg vet hvordan gutta med kulepenn og store overskrifter i øynene er til å sjekke denne typen saker. Om man ser på igjennom mer enn konklusjonen på rapporten så er det ikke for å sjekke konklusjonene, men for å kunne dra enda drøyere konklusjoner selv!

 

Noen som vet om det er undervisning i statistikk på journalist-linjene på skolene rundt omkring?

Lenke til kommentar
Å laste ned ringetoner til mobilen er det også få som gjør lenger. Mens andelen lå på 19 prosent i 2005, er det nå bare 10 prosent som gjør dette.

Det har vel å gjøre med at folk heller overfører sangene fra pc'en til mobilen, istenden for å kjøpe noen kanskje dårlige lydklipp som også koster penger.

Dessuten kan en kutte sangene på pc'en.

 

Jeg bruker ikke kameraet på mobilen, når jeg først har litt bedre et. Radioen bruker jeg ikke, fordi jeg venter til det kommer flere mobiler med innebygget antenne.

Lenke til kommentar

Bruker mobilen mest til å Ringe med, sende sms og mms.

 

Dei som ikkje henger med i karusellen er Opperatørene som fortsatt har sperre på 300kb på mms. Er ikkje mange mobiler som tar mindre bilder enn 300kb pr i dag. Irriterende å skalere ned bildene som skal sendes. Litt offtopic men likevel relevant, kanskje??

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...