Gå til innhold

Sniktitt på World in Conflict (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får ikke se innlegget jeg. Ikke med IE, Firefox eller opera. Står fast og loader hele tiden....

 

Får bare se første avsnittet....  :hmm:

9284049[/snapback]

Det skyldes at det var en video i artikkelen, og vi har blokkert all trafikk til utlandet fra vår video- og filtjeneste. Enkelte nettleverandører i Norge oppfattes imidlertid som "utlandet", inntil vi oppdager dette, og får åpnet opp for de aktuelle IP-rekken. Nettet du satt på ble tolket som utlandet, men det er nå fikset :-)

Lenke til kommentar

Synes egentlig at spillet ikke var noe bra jeg. Spilte beta en god stud, men "WOW" opplevelsen døde ganske fort.

 

Jeg var en av dem som trodde at det å ta vekk byggefaktoren fra RTS var spennende, og ville gi masse morro. Men dette viste seg å være feil.

 

Du ender opp med et arcade spill, ikke noe RTS i det heletatt. Stategy er tatt vekk og du ender opp med bare spam av kjøretøy.

Og som regel er det alltid helekopter over alt.

 

Det var et godt forsøk, men falt ikke i smak. Det er som et dumet ned RTS spill for idioter.

 

Holder meg til Supreme Commander og Company of Heroes takk.... :thumbup:

Lenke til kommentar
Det er som et dumet ned RTS spill for idioter.

9285197[/snapback]

 

Ja, det gjelder å dume ting ned for at idiotene skal forstå det :p

 

Jeg ser poenget ditt, men jeg syntes WiC var en fin mellomting mellom andre strategi/taktikkspill. Og med den grad av realisme de ønsker å få med i spillet, kunne man jo vanskelig bygge ut en militærbase i løpet av en halvtime. Syntes samarbeidselementet i multiplayeren var veldig flott, men det var frustrerende å spille på lag med folk som bare gikk solo, da tapte man alltid. Er spent på hvordan de løser balansen mellom de forskjellige rollene i enspillerdelen.

 

For det record elsker jeg også COH, Generals osv, og Supreme Commander var det største spranget i sjangeren hittil, imo. Håper WiC kan ta et produktivt sprang i en annen retning :)

Endret av demeyfint
Lenke til kommentar

Tjah

 

Jeg tested beta'en...

 

Og her er en kamp for deg.

 

Spam tropper....løp tropper til front...oi der landed det noe DIGERT noe på meg...alle døde..ok...spam tropper...til fronten..oj artilleri...

 

Spam tropper..til fronten..oj atombombe.....

 

Eh, ble litt mye digre bomber og lite faktisk taktikk syntes jeg.

 

Janster

Lenke til kommentar

Det var jo derfor det var viktig å komme på lag med noen som skjønte at man måtte samarbeide... Det hjelper jo ikke så mye med et par menn mot helikoptre osv osv.. Med en rett sammensetning av styrker blir det lettere og mye mer morsomt :)

 

Og med fotsoldater alene var det jo faktisk umulig å få gjort noe som helst :(

Endret av demeyfint
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...