Gå til innhold

Ubisoft kunngjør Far Cry 2 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Afrika settingen virket interessant men så tenkte jeg på at dette er ett spill og da blir det mest mulig idiotisk.

 

 

Story:

 

A group of scientists are working on a DNA experiment called Epsilon X on giraffes making them smarter, more aggressive and giving them superior tactical knowledge. The scientists thought the giraffes were perfect test animals due to theyre long necks, but now the necks are breathing down the scientists necks !

 

 

You, John Blambo are on a vacation in Africa while suddenly you find yourself alone in the fields, alone with 1 knife, 1 Bazooka, 1 automatic rifle, 1 flame thrower and on top of that you suddenly have superpowers !

Do you got what it takes ?

 

Coming Soon

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Spørsmålet er hvordan dette blir sammenlignet med Crysis. Ingen tvil om at de to kommer til å bli sammenlignet iallefall, siden Crysis ligner villt på FarCry, og er laget av samme folka. De fleste ser nok på Crysis som den "egentlige" oppfølgeren til FarCry, mens Ubisoft bare tok over serien og prøver nå å melke penger ut av navnet.

Lenke til kommentar

*Magnus*: Ikkje noko som skulle tilseie det i alle fall. Går ut frå at dei vil bruke ein modifisert utgåve av ein eigenutvikla motor, evt. CryEngine1.

 

edit: Trur det var noko snakk om å bruke motoren Ubi Montreal utvikla til dei andre Far Cry-spela dei har laga. Men dette er ei god stund sidan så det kan ha endra seg.

Endret av ttt
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Oki, da måtte jeg flytte kommentaren min hit, siden den slemme ttt stengte den andre tråden: WOOHOOO!! :D Drit digg! Har jo ventet på dette lenge nå!

 

Dessuten var den andre tråden opp før denne, så Gamer kan bare slutte å herme.

 

:p

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Farcry var for meg det korteste FPS spillet jeg har prøvd da jeg slutta å spille det etter 3 brett når monsterne kom

9104289[/snapback]

 

Dakkar...ble det for skummelt? :tease:

9104337[/snapback]

 

nei det var bare kjedelig, har drapt nok monstere

9104456[/snapback]

 

Helt enig. Far Cry var ikke det samme etter at det kom monster på banen. Crysis blir vel også å inkludere monster halveis i spillet.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...