Gå til innhold

EA kunngjør Medal of Honor: Heroes 2 (PSP/Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Online del hørtes fristende ut, men jeg begynner å bli så innmarig lei av WW2 FPS. Hvor har det blitt av kreativiteten til utviklerne?

 

"Ah, jeg har en super ide som aldri er gjort før, du spiller en soldat i andre verdenskrig...."

 

Tipper det er slik de tenker, bare det at de kan ikke tenke hele linja ut

 

Anyway, enough ranting.

 

Får se hvordan det blir med Wii-zapper og dette. Det kan bli litt mer realistisk enn før i.o.m at du bruker noe som ligner ei riffel. Får bare håpe at Wii zapperen ikke er så liten og kronglete at den kun er tilpasset små barnehender og ikke skikkelige fullvoksene manns hender.

Lenke til kommentar
Det her er litt sånn "melke kua te hu blør, melke kua te hu blør" opplegg asså.....  :ermm:

9096128[/snapback]

 

EA har mange blødene kyr på bås som får kriselapping av jurene, så er vel ikke noe annet å forvente av EA at de melker enda en ku til døde. Fra før har både fru Need-for-speed og fru The-sims endt opp med kraftig jure betennelse. Det mest humane ville vært å avlive kua, men ser ikke ut som EA er human av seg.

Lenke til kommentar
litt blod i melka er bare sundt, ekstra jern, men hadde det vært et spill til pc eller noen andre konsloler hadde jeg ikke giddet å spille det, men siden det er til wii skal jeg prøve det. skyting med wii er så kult

9096496[/snapback]

PSP'en da? :p

 

Suger sikkert like mye :hrm:

 

R.I.P til alle de døde kuene merket med EA på jura!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...