Gå til innhold

ToPower Magic Box


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det dumme med Digital Doc 5 er at den ikke kan regulere viftene, det er kun on/off. Har en selv og er veldig fornøyd med den, men jeg må lage meg er rheobus med 3pin inngang og utgang slik at digitaldoc`en viser temp/vifte turtall men viftene vil alltid være slått på -> Rheobus til 8 vifter 7-12V (knob). Rart at ingen har laget dette? (Med unntak av Thermaltake Vulcano8 (kun 4 vifter)).

Lenke til kommentar

Har Magic Box selv og må si at jeg er meget fornøyd med den.

Det som er fint er at du kan styre temperatur samtidig som Harddisken plasseres inni den, så har du plass til evt. vannkjøling som jeg ikke hadde fått til uten mye plass=) det som trekker litt ned er at den leveres uproffesjonelt, og tape og andre småting det virker som produsentene har slengt på i siste liten. ellers er jeg svært fornøyd, og mener du får mer for pengene enn hviss du kjøøper en Digi Doc!

Lenke til kommentar

-- Mulig jeg er sæærlig treig i kveld, men har uansett ikke klart å lese meg til hva den dårlige tapen skal brukes til?? :roll:

 

Ellers så jo løsningen grei ut, for den som vil pynte kabinettet med fancy duppeditter i fronten! Og vil sikkert være en fin løsning, i et luftkjølt system.

Lenke til kommentar
Det er en ting jeg lurer veldig på. Hvordan matcher finishen på magic box, grå lian Li? Altså, er det samme farge på elokseringen, eller er det en stygg forskjell?

 

Jeg kan stikke innom Espen i morra og hente den for å se. Legger ut svaret her om jeg får tid til å gjøre dette.

Lenke til kommentar

Jeg har nå sammenliknet Magic Box'en med mitt Lian Li PC75 USB aluminiumskabinett. Det er til dels stor fargeforskjell, men allikevel ikke verre enn at det er akseptabelt. Jeg kan tenke meg at fargen passer temmelig bra på f.eks. Lepont.

 

Så nå fikk dere jaggu svar på det også! :)

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Hei

 

Jeg har nettop kjøpt meg en sånn en og koblet den til osv..

 

Allt lyser og virker sånn som det skal, men ikke i temperatur displayet der hvor det skal stå hva temperaturen er...

 

Jeg har prøvd å skivte om de to kablene på det kortet som skal inn på hovedkortet, men til ingen nytte...

 

Hva er det jeg må gjøre for at dette skal virke???

 

Tusen takk for alle svar :yes:

 

Edit: Det lyser i displayet, men det er bare to streker :shrug:

Endret av OSTEBU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...