Gå til innhold

Diablo blir kanskje film.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tja, blir sikkert til en underholdende B-film, men jeg synes heller Blizzard kan lansere et perfekt Diablo 3 spill.

8887455[/snapback]

 

Vel...B film tror jeg det ikke blir. Eller jeg håper ikke det...selskapet som skal lage filmen har noen meget bra filmer på rullebladet.

Lenke til kommentar
Tja, blir sikkert til en underholdende B-film, men jeg synes heller Blizzard kan lansere et perfekt Diablo 3 spill.

8887455[/snapback]

 

Vel...B film tror jeg det ikke blir. Eller jeg håper ikke det...selskapet som skal lage filmen har noen meget bra filmer på rullebladet.

8887502[/snapback]

 

Tja, spørs om de skal følge historien eller bare lage en vanlig helt vs ondskap film. Den kan bli ganske gøy hvis de følger historien og slikt som er i spillet. Håper de kan animerer filmen, slik at den ikke ender opp som Doom, men heller i Final Fantasy grafikk.

 

Ung helt skal bekjempe ondskapen, han klarer å drepe the butcher og til slutt diablo. På slutten blir slenger han steinen i kroppen sin for å holde på Diablo. Dette kan godt bli en egen film, mye handling osv.

 

Film nr. 2, vi får en NY helt som forfølger den gamle helten, men er alltid et steg bak han, denne nye helten gjør alt det samme som i første filmen, han sloss mot ondskapen som helt nr. 1 ikke klarte å holde på, og så fighter han mot Baal og boom! Det må skje en god del i film nr. 2 for å få med handlinga lik spillet, de kan ikke hopper over noen acts osv, og det blir litt for "ok-så-han-helten-bare-slayer-ned-gigantiske-monster". Blir uansett underholdende :p

Lenke til kommentar

Dark/gothic fantasy ser man jo ikke så mye av på film, så om det gjøres riktig, kan det bli underholdende. Hvis det ikke gjøres riktig kommer jeg nok til å se den likevel, bare fordi det er Diablo. :p

 

Tja, blir sikkert til en underholdende B-film, men jeg synes heller Blizzard kan lansere et perfekt Diablo 3 spill.

8887455[/snapback]

 

Og jeg regner med at det ikke er Blizzard selv som skal lage filmen når Legendary har oppdraget, så det er jo ingenting i veien for at det lanseres et tredje spill sammen med filmen.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Kan jo hende det kan skje noko på filmfronten med Diablo, kven veit... Dei må ivertfall lage det slik at det blir eit episk eventyr, og ikkje ein "hack & slash-film"

 

slik at den ikke ender opp som Doom

 

Om den endar opp slik som Doom, legg eg meg. Heilt klart ein av dei teitaste filmane eg har sett.

 

"OMG MONSTER! FUCK FUCK WEEE!! YOU'RE DEAD MOTERFUCKER!! BITCH#"@%!"

 

 

Så utruleg latterlig...

Lenke til kommentar

feett:p Diablo film faktisk.. da lurer jeg på hvilken character er det som skal spille.. Sorc, barb, pala?:p what do you think, selv så håper jeg på paladin:o

 

anyway, blizzard kunne lagd en Diablo III, noe de tjene på, selv om det ikke er så mange som spiller diablo atm.

Lenke til kommentar

Litt skuffa over holdninga her. Tenk på mogelegheitane! Eg kjem til å døy av glede viss vi får sjå Deckard Cain eller Pepin the Healer eller nokon av dei andre frå gode gamle Diablo.

 

Eller tanken på å sjå The Butcher i ekte film! Som om eg ikkje var redd nok frå før av han. Han var SKUMMEL då eg var 12 år og spelte Diablo for første gong!

 

*glede seg*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...