Gå til innhold

Eidos gjenoppliver Deus Ex? (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

konge! :D

Eneren er kanskje mitt favoritt spill gjennom tidene. Måten det kombinerte rollespill, action, frihet til å gjør det du ville, og en kongehistorie... får gåsehud bare av å tenke på det.

Blir vel aldri like bra det her, spesielt uten Spector, men lov å håpe.

Lenke til kommentar

Argh! Ikke enda en sodomering av min beste spillopplevelse gjennom tidene! :cry:

 

Hvis de ikke kommer til å leve opp til den uoppnåelige standarden til det første spillet, så for gud skyld, ikke levér ut enda sleivspark i stellet til ekte Deus Ex fans, sånn som "Invisible War" *grøss*

 

:wallbash:

Lenke til kommentar

La dem prøve, men uten Warren Spector (er ikke det forresten tidenes kuleste navn?) bak spakene vet jeg sannelig ikke hvor mye tro jeg har på prosjektet. Det første Deus Ex er heldigvis av en slik kvalitet at det tåler et par gjennomspillinger i året mens vi venter, så de får ta den tiden de trenger.

 

EDIT: Opprettet ny sig for anledningen. :)

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

siDDIs: Er enig i dette med ammo. Jeg lurer på hva i all verden de tenkte da de bestemte seg for å gjøre det slik som i Invisible War.

 

Jeg skulle gjerne ha ramset opp alt det jeg skulle ønske ble forbedret/lagt til i det kommende spillet i forhold til forgjengerene, men jeg tror en slik liste ville bli altfor lang, så jeg holder meg til de tingene jeg anser som viktigst.

 

1: RPG-elementer likt det som man finner i eneren.

 

2: Forskjellig typer ammo til de forskjellige våpnene.

 

3: Ingen lastetider.

Hadde vært flott, men er lite sannsynlig. Litt lastetid skader uansett ikke.

 

4: "Inventory" likt den ifra eneren.

 

5: Flere ruter til målene dine.

Jeg følte ikke Invisible War ga deg så mange ruter til målene dine som i eneren. Kan godt hende dette er fordi områdene ikke er så store i toeren som i eneren, så toeren laster oftere (bare slik på Xbox, kanskje?)

 

Isbilen: Nja... jeg vet ikke helt. Invisible War er jo elendig sammenlignet med originalen, så kanskje er det like greit at Warren ikke er med denne gangen. Men på en annen side så kan det jo hende han har lært av sine feil. Det skal uansett bli spennende å følge med framover. :)

Lenke til kommentar
siDDIs: Er enig i dette med ammo. Jeg lurer på hva i all verden de tenkte da de bestemte seg for å gjøre det slik som i Invisible War.

 

Jeg skulle gjerne ha ramset opp alt det jeg skulle ønske ble forbedret/lagt til i det kommende spillet i forhold til forgjengerene, men jeg tror en slik liste ville bli altfor lang, så jeg holder meg til de tingene jeg anser som viktigst.

 

1: RPG-elementer likt det som man finner i eneren.

 

2: Forskjellig typer ammo til de forskjellige våpnene.

 

3: Ingen lastetider.

Hadde vært flott, men er lite sannsynlig. Litt lastetid skader uansett ikke.

 

4: "Inventory" likt den ifra eneren.

 

5: Flere ruter til målene dine.

Jeg følte ikke Invisible War ga deg så mange ruter til målene dine som i eneren. Kan godt hende dette er fordi områdene ikke er så store i toeren som i eneren, så toeren laster oftere (bare slik på Xbox, kanskje?)

 

Isbilen: Nja... jeg vet ikke helt. Invisible War er jo elendig sammenlignet med originalen, så kanskje er det like greit at Warren ikke er med denne gangen. Men på en annen side så kan det jo hende han har lært av sine feil. Det skal uansett bli spennende å følge med framover. :)

8651876[/snapback]

 

Kanskje de kunne gjort det stort og åpent som S.A.L.K.E.R (eller hva det nå heter).

Har ikke spilt det selv men sett noen videoer. Eller som obilvion for de som ikke vet hva S.A.L.K.E.R er.

 

 

Bare for å ha sagt det synes jeg 2eren var drit bra (også i sammenligning med eneren).

Lenke til kommentar

Det er lov å håpe at de faktisk kan lage en treer som bygger på de sterke sidene ved det første Deus Ex. En av tingene jeg ønsker annerledes i forhold til Deus Ex er at en som i toeren faktisk kan fullføre spillet uten å måtte drepe noen underveis. Det var et valg man egentlig skulle kunne ha i Deus Ex og, men av fler grunner kommer en bare ikke utenom det der. Jeg elsker den sneaky måten å spille det, eller en kombinasjon av sneaky og drepe-når-du-må. Huh, slakte alle i det diskoteket? Gjorde jeg vel aldri.. *rødme*.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...