Gå til innhold

Hva billigste 8800GTX som er å oppdrive nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

PixMania hlder jo til å Frankrike, så kortet må gjennom tollen. De bruker heller ikke Posten. OLg hvis du skulle få problemer med kortet, så må du vel sende det tilbake til de i Frankrike.

 

Jeg kan ikke si sikkert at du må sende til Frankrike, men jeg tror ikke de har noe som helst lager i Norge.

Lenke til kommentar
vent til 8800Ultra og ATI kommer da antar jeg du ser en god pris endring kansje spare en tusenlapp vist du kan vente en bitte liten måned

8474472[/snapback]

 

Tror du det synker saa mye asså?

 

Er i india naa og er bveldig sugen paa aa kjoepe et 8800gfx her men vetikke helt om jeg toer.. synker prisen med 1000 kr foer juni hjemme i norge kan jeg jo lissaa godt kjoepe hjemme da.. her koster et gfx 8800 1800-2200kr

Lenke til kommentar

Hei, du kan ikke shoppe med et GTX 8800 kort til meg også der nede vel? :D

 

Tviler på 8800 GTX dropper så mye under 4000 kr med det første men. Jeg har heller ikke blodhast med å oppgradere.

 

Men jeg føler 7950gx2-kortet mitt "hoster" litt mye i spill som ikke har helt god SLI-støtte, derfor synes jeg et sprekt enkeltkort å foretrekke fremfor 2 "halvslappe" i SLI. Spiller med maks oppløsning på 30"...

Endret av Krapfoss
Lenke til kommentar
Hei, du kan ikke shoppe med et GTX 8800 kort til meg også der nede vel? :D

 

Tviler på 8800 GTX dropper så mye under 4000 kr med det første men. Jeg har heller ikke blodhast med å oppgradere.

 

Men jeg føler 7950gx2-kortet mitt "hoster" litt mye i spill som ikke har helt god SLI-støtte, derfor synes jeg et sprekt enkeltkort å foretrekke fremfor 2 "halvslappe" i SLI. Spiller med maks oppløsning på 30"...

8475127[/snapback]

 

 

Hovedgrunnen til at jeg noeler med aa si ja til aa kjoepe flere med meg hjem er at jeg ikke har lyst til aa vaere ansvarlig for kvaliteten paa noe jeg kjoeper her i bangalore. Om det viser seg aa vaere crap er det lissom greit aa ha kasta bort mine penger men liker ikke tanken paa aa kaste vekk andres.

Lenke til kommentar

Samma det. Det klødde plutselig hardt i lommeboken min, så jeg bestillte Sparkle-kortet. Så får vi se hvordan det virker, jeg skal komme med tilbakemelding her når det ankommer og er prøvd litt. :ermm:

Er noe LAN og greier neste helg, så nytt kort hadde vært kjekt å fått innen den tid. :fun:

Endret av Krapfoss
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Samma det. Det klødde plutselig hardt i lommeboken min, så jeg bestillte Sparkle-kortet. Så får vi se hvordan det virker, jeg skal komme med tilbakemelding her når det ankommer og er prøvd litt.  :ermm:

Er noe LAN og greier neste helg, så nytt kort hadde vært kjekt å fått innen den tid.    :fun:

8476095[/snapback]

 

fått prøvd ut kortet enda??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...