Gå til innhold

Tom Clancy-strategispill kunngjort (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

Jeg må innrømme at det er ganske unødvendig å stenge tråder med flere svar pga man har skapt en forumtråd til artikkelen, når tråden til artikkelen ikke har et eneste svar.

Lenke til kommentar
Jeg må innrømme at det er ganske unødvendig å stenge tråder med flere svar pga man har skapt en forumtråd til artikkelen, når tråden til artikkelen ikke har et eneste svar.

8467009[/snapback]

Denne tråden ble opprettet få minutter før den andre, og den tilhører en artikkel på Gamer.no. Vi kan ikke stenge denne tråden, og vi ønsker heller ikke å dirigere leserne til en tråd som ikke tilhører artikkelen. Vi ønsker heller ikke to parallelle tråder om akkurat det samme temaet.

 

Saken hadde stilt seg annerledes om den andre tråden var veldig aktiv og mye eldre, men det var ikke tilfelle denne gangen.

 

Flere innspill rundt dette rettes til meg på PM.

Lenke til kommentar
I og med at det er WW3, regner jeg med at det i hvert fall er alle de virkelig store landene. USA kommer nok garantert til å spille en stor rolle i dette spillet.

Men når foregår WW3 da?

8468567[/snapback]

 

Å? Kanskje USA har blitt nuka, og hele det nordamerikanske kontinentet er et dødt og øde landskap? :p Hadde vært fint om det hadde vært noe annet enn USA for en gangs skyld, men det er vel å håpe på for mye :D

Lenke til kommentar
eneste spillet i nyere tid som har noe som helst med Clancy bøker å gjøre var det orginale R6 spillet som kom i 98. ingen av de andre spillene siden har vært basert på noen av bøkene hans

8469586[/snapback]

Det har aldri vært poenget heller. Spillene bærer Tom Clancy-merket fordi alle seriene er etter idèer fra Tom Clancy ;)

Endret av Comprade
Lenke til kommentar
eneste spillet i nyere tid som har noe som helst med Clancy bøker å gjøre var det orginale R6 spillet som kom i 98. ingen av de andre spillene siden har vært basert på noen av bøkene hans

8469586[/snapback]

 

Well vet ikke om du har lest boken "Red Storm" men den handler i alle fall om 3. verdenskrig. Om jeg husker riktig så er handlingen der at Russland vil sikre seg oljen i Midtøsten og angriper derfor muslimene der. Samtidig vil de sikre seg mot motangrep fra NATO med et overraskelsesangrep mot europeiske Nato-land.

 

Denne boken er skrevet for en del år siden, da verdenskrig med Russland ikke er like fjern som i dag. Muligens har han basert det på dagens bilde, med muslimer og Kina mot vesten. Må i såfall innrømme at jeg ser fram til å bombe prestestyret i Iran til helvette og tilbake :devil:

Lenke til kommentar

Jeg håper at det bygger på Usa mot Norge,

da etter stor satsning på genteknologi, kloning og våpen teknologi i Norge, så har det skapt frykt i Usa, spesiellt etter at Norge gikk inn for en aggresiv utenrikspolitikk, og utprøving av nye masseødeleggelsesvåpen i Nordsjøen.

og at vi har begynnt å true med olja vår, for å få igjennom, diverse absurde krav. :D

 

pga. vårt fremtidige overlegne luftforsvar, så har ikke USA noe annet valg enn å sende inn bakketropper for å gjenninnsette en usa-vennlig regjering, og få igang oljepumpinga igjen.

 

Resten av NATO har valgt å være passiv i denne konflikten, men sympatiserer med Usa,

Eneste land som støtter oss er Island i drømmen om den panskandinaviske stat.

 

.... vel ja her har dere ideen til tidenes kuleste spill...

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
eneste spillet i nyere tid som har noe som helst med Clancy bøker å gjøre var det orginale R6 spillet som kom i 98. ingen av de andre spillene siden har vært basert på noen av bøkene hans

8469586[/snapback]

 

Well vet ikke om du har lest boken "Red Storm" men den handler i alle fall om 3. verdenskrig. Om jeg husker riktig så er handlingen der at Russland vil sikre seg oljen i Midtøsten og angriper derfor muslimene der. Samtidig vil de sikre seg mot motangrep fra NATO med et overraskelsesangrep mot europeiske Nato-land.

 

Denne boken er skrevet for en del år siden, da verdenskrig med Russland ikke er like fjern som i dag. Muligens har han basert det på dagens bilde, med muslimer og Kina mot vesten. Må i såfall innrømme at jeg ser fram til å bombe prestestyret i Iran til helvette og tilbake :devil:

8473461[/snapback]

 

Det kan fort havne i samme tidsrom som world in conflict, 1989, altså?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...