Gå til innhold

Handle musikkrelaterte klær online | Samletråd


ZenCo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flotte greier. Du burde legge til www.nuclearblast.de

8245165[/snapback]

 

Handla fra Nuclearblast før? Hva var greia med å sende en fotokopi av kortet sitt? Det hørtes som stress for meg. I tillegg så var fraktprisen vel drøy, men de har noen ting jeg ikke finner andre steder.

Lenke til kommentar
Flotte greier. Du burde legge til www.nuclearblast.de

8245165[/snapback]

 

Handla fra Nuclearblast før? Hva var greia med å sende en fotokopi av kortet sitt? Det hørtes som stress for meg. I tillegg så var fraktprisen vel drøy, men de har noen ting jeg ikke finner andre steder.

8246370[/snapback]

Har det ja, trang ikke sende noe fotokopi? Kun skrive inn kortnummeret som på alle andre butikker. Fraktprisen er ikke så alt for ille, men du må betale mums. Da blir det brått noe dyrere.

Lenke til kommentar

Handla fra Nuclearblast før? Hva var greia med å sende en fotokopi av kortet sitt? Det hørtes som stress for meg. I tillegg så var fraktprisen vel drøy, men de har noen ting jeg ikke finner andre steder.

8246370[/snapback]

Har det ja, trang ikke sende noe fotokopi? Kun skrive inn kortnummeret som på alle andre butikker. Fraktprisen er ikke så alt for ille, men du må betale mums. Da blir det brått noe dyrere.

8250388[/snapback]

 

Aha, men da kan det bli bra. Er sugen på ei rød Eschaton T-skjorte og en Stormblåst-poster. Har ikke sett noen av de i noen norske sjapper hvertfall.

Endret av Loerand
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...