Gå til innhold

Linkin Park tråden

Megnus

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Endelig har man fått bekreftet en dato på det nye albumet. Jeg gleder meg sykt og har skikkelige forventninger.

Den første singelen ''What I've Done" til det nye albumet Minutes to Midnight har blitt sluppet og du finner den på www.linkinpark.com . Der kan du også se anntal minutter til midnatt 15 mai.

Anbefalte sider for info om LP:

www.linkinpark.com

www.lpresurrection.com

www.lpassociation.com

Så.. er jeg alene om å glede meg? :roll:

*oppdatert*

Endret av Zuckron
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

!

Kan vel ikke si at jeg kan all verden om Linkin Park, men hører stadig på musikken demmes, har gjort det i flere år og blei fortvila da de splittes (hørte ihvertfall rykter om det, fikk det aldri bekreftet...)

Dette kan ikke være annet en bra!!

(jo faktisk, kan være jævelig bra! :p )

Endret av Dryzz
Skrevet
Herregud i himmelen, la dette bandet komme til oslo i løpet av året. VÆR SÅ SNILL!

8166877[/snapback]

Rock am ring i Tyskland i sommer... Skal kanskje :cool:

Skrevet

Ja. Og så skal de til Danmart rett etterpå rock am ring og så drar de til download festival i England. Tror ikke de skal til Norge i år.

Selv skal jeg på rock am ring :D

Skrevet

nyeste skiven til linkin park er forferdelig!! skru ned forhåpningene, dette blir årete skuffelse. dårlig produksjon og stemmen til vokalisten har fått en ny sound. ikke bra. ikke mye brøøl her!

Skrevet
nyeste skiven til linkin park er forferdelig!! skru ned forhåpningene, dette blir årete skuffelse. dårlig produksjon og stemmen til vokalisten har fått en ny sound. ikke bra. ikke mye brøøl her!

8230827[/snapback]

Linkin Park har sagt på forhånd at dem har "skiftet" musikkstilen og at det skulle bli litt mer som fort minor, classic rock og funk eller no sånt

Skrevet (endret)

Dette blir nok veldig bra.. La merke til at albumet ligger ute allerede, men dette er selvfølgelig faked verisons. Linkin Park har jo syk sikkerhet rundt albuma sine.

Endret av bobyboj
Skrevet
Første albumet er å blir best.

De har mye å leve opp til

8236394[/snapback]

Det er sant. MEN de har brukt 14 måneder på albumet og plukket 15-20 sanger av 100 demosanger de lagde, så det burde bli bra!

Skrevet

Jeg håper denne plaet blir fylt til randen, de andre cd ene jrg har fra dem innedolder 30-45 minutter hver, innholdet er bra men det var jo plass til mere musikk :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...