Gå til innhold

Linkin Park tråden


Megnus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gleder meg sykt mye til det nye albumet. Kjøpte "What I've Done" med en gang den kom ut på iTMS, og må si at det lover godt med tanke på den låten og QWERTY^^

8316170[/snapback]

 

qwerty er ikke med i minutes to midnight da.

 

Etter allt hva jeg har lest osv, så skal det ikke være så mange sanger som likner på qwerty med på albumet. Qwerty er ''fjorårdets'' LP :p

Lenke til kommentar

angående Linkin Park.. Noen sier "åå, de i det bandet du hører på er stygge da, og har stygg stil". F.eks med bandet Mothley Crue da. Og da svarer jeg alltid "du; hvis jeg hadde valgt musikk å høre på utifra stilen til bandet ville jeg hørt på Linkin Park og sånn Hardcore Punk og sånn" sier jeg.

 

Bare kom på det. Men jeg synes ikke slik musikk er så bra. ihvertfall ikke det jeg har hørt. Men det kan jo finnes bra musikk innen alle sjangere. Kan noen overbevise meg at Linkin Park er bra? :)

Lenke til kommentar

jeg kan prøve :p :: Besøk www.linkinpark.com hihi. . Er nok litt vanskelig å overbevise om at det er bra, så lenge du ikke liker musikken. Kanskje du ikke har hørt så mye på det? Det er ofte slik at man må høre en del på en artist/type musikk, før man finner gleden og rette feelinga i den og da etterhvert liker det veldig bra. :)

Endret av Zuckron
Lenke til kommentar

Jada, vi har fått med oss at du ikke liker Linkin Park nå.

 

1. Alle har rett til å like den musikken de liker uten å blir angrepet personlig for det.

A. Diskusjoner om artister skal dreie seg om musikken/opptredener med mere, ikke om artistens tilhengere på eller utenfor forumet.

B. Tråder/poster opprettet for å latterliggjøre andres musikksmak eller favoritter regnes som trolling og vil blir stengt/slettet.

Lenke til kommentar
qwerty er ikke med i minutes to midnight da.

 

Etter allt hva jeg har lest osv, så skal det ikke være så mange sanger som likner på qwerty med på albumet. Qwerty er ''fjorårdets'' LP :p

8317136[/snapback]

 

Ikke? Det var nesten litt synd... Men "What I've Done" er uansett bra nok til at jeg gleder meg like mye uansett :p

Lenke til kommentar
qwerty er ikke med i minutes to midnight da.

 

Etter allt hva jeg har lest osv, så skal det ikke være så mange sanger som likner på qwerty med på albumet. Qwerty er ''fjorårdets'' LP :p

8317136[/snapback]

 

Ikke? Det var nesten litt synd... Men "What I've Done" er uansett bra nok til at jeg gleder meg like mye uansett :p

8318211[/snapback]

 

Qwerty er med på LPU 6.0

 

Åssen musikk du liker kan ikke noen andre bestemme at andre ikke skal like. Smaken er som baken

Mange syntes Korn, Metallica, Slipknot og lignende er mye bedre enn lp, men jeg syntes dem er mye dårligere.

 

Alle som er innom denne tråden må stemme på linkin park i MTV battle of the videos mot lil mama og Evanescence.

her: http://www.mtvbattleofthevideos.com/

Linkin Park er bare like bak Evanescence så stem LP!

Endret av S_B_R
Lenke til kommentar
Hvem sanger av Linkin Park syntes dere at er blant topp 3

 

Mine topp 3:

-In The End

-Faint

-Numb

8312501[/snapback]

 

det er nok alle litt vansklig å velge sånt men det er vel In The End som topper lista mi :D

Endret av LP_Fan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...