Gå til innhold

Hardware.no søker IKT-lærling


Anbefalte innlegg

Hardware.no har en ledig stilling som lærling fra og med høsten 2007. Fullfører du VK1 IKT-driftsfag i vår og har interesse for data bør du lese videre!

 

Hardware.no har hatt lærlinger i bedriften siden 2003, og hver høst ansetter vi en ny lærling. Som lærling vil du være med å videreutvikle alle våre nettsider, blant annet Amobil.no, Diskusjon.no, Gamer.no og Hardware.no.

 

Følgende kvaliteter vil bli vektlagt hos deg som søker:

- Fullført VK1 IKT-driftsfag

- Interesse for datateknologi

- Kompetanse på Linux

- Erfaring med ett eller flere av disse emnene: PHP, MySQL, XHTML, CSS

- Pliktoppfyllende og moden

 

Send inn din søknad med CV til oss på e-post til [email protected] innen fredag 16. mars.

 

Du kan lese lese hele stillingsutlysningen på Hardware.no.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har følgende:

-> Fullført VK1 IKT-driftsfag

-> Interesse for datateknologi

Kompetanse på Linux

Erfaring med ett eller flere av disse emnene: PHP, MySQL, XHTML, CSS

-> Pliktoppfyllende og moden

 

Noe sjangs?

 

Hvis det er en jobb du kunne tenke deg bør det ikke være noen tvil: Søk!

 

Det eneste absolutte kravet er at du MÅ ha fullført VKI-driftsfag i løpet av våren.

Lenke til kommentar
Jeg har følgende:

-> Fullført VK1 IKT-driftsfag

-> Interesse for datateknologi

Kompetanse på Linux

Erfaring med ett eller flere av disse emnene: PHP, MySQL, XHTML, CSS

-> Pliktoppfyllende og moden

 

Noe sjangs?

8037135[/snapback]

 

Hvis du er mer moden enn avatar-bildet ditt antyder, så er det sikkert bare å søke. :tease:

Lenke til kommentar
Hvordan ser dere på folk som går ut fra VK2 serviceelektronikk? Eller må det være IKT driftsfag?

 

Vi er ikke godkjent lærebedrift for serviceelektronikk, og jeg er usikker på om vi vil klare å dekke målene i læreplanen for serviceelektronikk. Det er grunnen til at vi har satt krav om at søkeren må ha fullført VKI IKT-driftsfag.

Lenke til kommentar
Fullført dette året? Gikk ut av VK1 IKT-driftsfag i fjor, og går nå almennpåbygg. Tenkte å søke på en lærlingplass etter dette året. Skulle gå bra det da? :)

8037670[/snapback]

 

Det går helt fint å søke på lærlingeplassen selvom du har tatt videre utdannelse etter IKT-driftsfag

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...