Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en X4 selv og jeg kjenner meg ikke igjen i påstanden om at den er tung å finne musikk i.

Med mindre du har alle mp3 filene dine i en enkel mappe på maskinen så kan du fint bare dra mappene over og dermed kan du browse etter mapper i stedet for å lete etter filene i et eneste mylder.

Jeg har mine mp3er katalogisert etter artisert og album, og da funker det fint.

 

Derimot skal den ha trekk for at oversettelsen i den engelske menyen er horibel.

Kan trekke from høydepunkter som "Playlist is clear" da skal du tømme playlisten din

Og den fine "Up move" for å gå ett hakk opp i mappene.

Er jo rene aybabtu :)

 

Hitill har jeg fått gode 14 timer batterilevetid ut av min, er jo mulig at jeg er "heldig" men tipper 11 timer muligens er med god bitrate og høyt volum.

 

Lydgjengivelsen er også fantastisk for en så liten spiller, mye fra apple og creative jeg har hørt som ikke kommer opp mot det.

 

Skjermen er helt grei, film kan jeg se på mobilen, men personlig synes jeg å se på bilder og film på så små skjermer uansett er verdiløst da man ikke ser forskjell på cartman og kyle uansett. så at den har en oled skjerm plager meg ikke

 

Men grunnen til at jeg kjøpte den er at den kommer opp som en harddisk slik som usb minnepenner og da slipper jeg dritt software som iTunes og Creative sin Medie manager som ikkeer verdt plassen de bruker på harddisken.

Endret av Lumin
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...