Gå til innhold

Demo av Infernal (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahhh artig. Gøy at du er den onde for engangskyld :)

 

Skal testes!

 

Edit:

Har testet det nå og det er ikke akkurat så veldig innovativt. Er liksom bare mye skyting og svært simpel sniking vi alle har sett før i alle andre spill. Ikke mye frihet heller.

 

Bortkastet tid. Jeg gadd ikke mer da jeg falt en meter ned på et område det ikke er meningen at du skal gå og døde.

Endret av Gammelsko
Lenke til kommentar

Kongespill! Kommer nok til å kjøpe dette ja.

Noen som vet om det vil bli noe multiplayer i spillet?

 

For å ta bossen må du skyte alle lysene så du får manaen tilbake, så må du bruke de superkreftergreiene (høyre musetast) på han.

 

Sitter fast på andrebane. Hvor skal jeg gå etter jeg har drept alle folkene i hallen?

Lenke til kommentar
Kongespill! Kommer nok til å kjøpe dette ja.

Noen som vet om det vil bli noe multiplayer i spillet?

 

For å ta bossen må du skyte alle lysene så du får manaen tilbake, så må du bruke de superkreftergreiene (høyre musetast) på han.

 

Sitter fast på andrebane. Hvor skal jeg gå etter jeg har drept alle folkene i hallen?

7872011[/snapback]

 

Veit ikke helt hvor i hallen du er. Men er teleportation et lite hint som hjelper?

Lenke til kommentar
Synes spillet var greit. Minte meg litt om Lost Planet på xbox360. Spørs om jeg gidder å kjøpe det.

 

Hvordan klarer jeg den monke bossen? Skyter ut alle lysa, så blir skjolde svekket, men ser ikke ut som det går ann å skyte på han da heller!

Trenger hjelp :)

7871363[/snapback]

 

Etter du har tatt vekk alle lysene går mana'en din opp igjen, så da er det bare å lade opp demon powers og skyte han med det ;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...