Gå til innhold

Norsk/skandinavisk vanguard guild?


Anbefalte innlegg

Siden release av vanguard nærmer seg med stormskritt så lurer jeg på om noen har tenkt å starte/forme en norsk/skandinavisk guild? eller kansje noen har startet opp en allerede?

 

Eneste grunnen til at jeg drar opp dette er fordi jeg gjerne kunne tenkt meg en guild til release, om det er mulig.

Så har noen herifra lyst til å ta på seg jobben?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tenkte på det samme, anyone? :)

7770222[/snapback]

 

Tenkte vel egentlig på det.

Trenger litt hjelp til å samle 50 Silver da. Vi er tre stykker som har tenkt til å starte sammen.

 

Sjekk Siggen min for link til Forumet. (Guild Forum er per i dag ikke synlig da jeg ikke har startet det enda).

Lenke til kommentar
Er også interessert, men det er vel litt viktig å klarlegge hvilken server en tenker jeg hvis man får i gang noe?! Selv kommer jeg til å spille på rp serveren, Florendyl.

7776074[/snapback]

 

 

Min første plan var egentlig å spille på EU PvP, men hvis FFA holder seg slik det er i dag, er ikke det særlig aktuelt. Alternativene er da EU PvE eller Alternative PvP Ruleset.

 

Vet noen om PvE serverene er helt fri for PvP? Jeg har bare spilt på PvP hittil...

Lenke til kommentar
Jeg kunne så absolutt tenke meg å bli med i et norsk/skandinavisk guild! :)

 

Zlade: PvE-serverene er selvfølgelig helt fri for PvP. Den eneste form for spilller vs. spiller der blir arenaer (har jeg hørt, i alle fall) og dueller.

7777659[/snapback]

 

Det bli nok ikke aktuelt.

 

Noen som vet hvordan faction inndelingen er da?

Lenke til kommentar

Ingen her som vet de har leder egeneskapene til å lede en guild da? for min del så blir det alt for mye styr.

 

Hadde vært så artig om vi hadde fått igang en norsk/skandinavisk guild(for min del helst på Gelenia, for FFA pvp blir litt i værste laget for min del, og jeg kunne ikke tenkt å spilt på en US server pågrunn av ping og timezone forskjellen).

 

Har webplass og domene som vi godt kunne brukt midlertidig(www.havocnet.org, fult mulig å lage en subdomain f.eks www.guildnavn.havocnet.org som midlertidig webside eller noe i den duren)

 

Jeg er værtfall veldig gira på dette, selv om jeg ikke kunne tenkt meg å starte dette.

Lenke til kommentar

Etter mye vurdering har jeg bestemt meg for å starte på Frengrot (EU PvP)

 

Jeg tenker jeg bare må takle FFA i starten.

 

Jeg kommer til å starte som Wood Elf ranger og en kamerat av meg og dama starter da på samme kontinentet men sammen. (Av hensyn til dama trenger hun litt beskyttelse i starten)

 

Jeg kommer til å starte et Guild, men er ikke helt sikker på hvor god tid jeg får. (Har tatt en uke ferie da)

 

Foreløpig kommer jeg til å ha et forum oppe for Guilden og kanskje utvide til webside etterhvert. Må bare se an tidsforbruket først.

 

Hvis flere har lyst til å være med, anbefaler jeg å starte på Kojan, slik at vi kan holde sammen i starten og unngå den verste griefinga. Regner med at det kommer til å gå fort opp til lvl 10-15 for å få et forsprang.

 

Gruppa vil ved start bestå av:

 

Wood Elf - Ranger

Kojani - Paladin

Half Elf - Disciple (Ikke 100% sikkert enda)

 

Feel free to join.

Endret av Zlade
Lenke til kommentar

Hva er ffa egentlig? Har ikke fått med meg helt forskjellene på pvp serverne. Så det betyr at viss jeg skal være med så kan jeg ikke være Halfling fordi de er fra et annet land? Snufs

 

Men jeg henger meg nok på uansett, må bare finne ut hvilken rase og class jeg orker å spille, det er svært vanskelig å være noe annet en Halfling :<

Lenke til kommentar
Hva er ffa egentlig? Har ikke fått med meg helt forskjellene på pvp serverne. Så det betyr at viss jeg skal være med så kan jeg ikke være Halfling fordi de er fra et annet land? Snufs

 

Men jeg henger meg nok på uansett, må bare finne ut hvilken rase og class jeg orker å spille, det er svært vanskelig å være noe annet en Halfling :<

7783957[/snapback]

 

FFA står for Free For All.

 

På en FFA server kan du godt være Halfling og fremdeles være med hvem som helst, men slik det er antatt at Alternative Ruleset skal bli, så kan du ikke det.

 

 

Bakdelen med FFA er ganking og griefing, hvertfall ettersom det ikke er satt noe penalty for PK enda.

Det er derfor jeg vil anbefale å starte på Kojan, slik at vi da kan være samlet og få levle opp lit uten å bli griefa.

 

EDIT: spelling

Endret av Zlade
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...