Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Musikk til sex/musikk til flørting.


Sessan

Anbefalte innlegg

Heihei.

 

Som ivrig musikkelsker kan man ikke hjelpe for å tenke på hvilke sanger som passer bra å ha sex til.

I tillegg finnes det noen sanger som kan gjøre en sjekkesituasjon enda hetere om de spilles på ett utested hvor også din flørt er.

 

Ganske enkelt vil jeg høre hvilke sanger folk liker/kunne tenke seg å ha sex til, samt hvilke sanger de liker å sjekke til/danse med en du er interressert i til/flørte til eller liknende.

Trenger ikke være sanger man har prøvd, men også de man kunne tenke seg å prøve.

Her kommer egne forslag:

 

Musikk til sex:

-PCD - Flirt

-George Michael - Let's go outside(passer også til fløring)

-Marilyn Manson - Tainted love

-Dirty dancing soundtrack - Do you love me

-Dirty dancing soundtrack - Hungry Eyes(åå så romlemantisk)

-Dirty dancing sountrack - Stay, just a little bit longer(Lat søndagskos..)

 

Flørtesanger:

-Baby you're so cool - Espen Lind(Vet den er gammel og harry, men hør på den horny teksten da...jeg blir ihvertfall litt keen :innocent: )

-Gyllne tider - jag vill känna din kropp imot min.(søt..)

-Prince - Kiss

-Shaft - Sway(Mucho mambo)(Danse med en hunk(som er flink til å danse)til denne...jatakk)

-PCD - Don't cha(dansedansedanse)

-Samatha Fox - Touch me(ikke til å ta feil av)

-Outcast - I like the way you move

-Mariah Carey - Get your number(ingen stor mariah-fan, men denne sangen kan jo si det meste da...)

-BigBang - Girl in Oslo.(herrrlig tekst. menge jenter som kan la seg sjarmere med denne sangen)

-Etta James - I just wanna make love to you(need I say more..?)

-Madonna - Like a virgin

-Nelly Furtado - Maneater

-Postgirobygget - 23 tommer(Tidenes mest harry sang, men gøy å flørte til. Ihvertfall med f.eks knullekompiser som vet hva du vil...)

 

Sånn...

Kom med forslag!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må si meg enig med Girl in Oslo, niice til flørting. Kaanskje den Espen Lind låta også. Spørs. Mange andre sanger føler jeg at blir altfor overdådige eller klisje. (jmfr. Maneater/like a virgin)

 

Selv som ivrig musikkelsker så må jeg si at jeg strengt talt ikke er fan av musikk til sex altså. Andre lyder er viktigere. :p

Lenke til kommentar

Jeg puler kun til Barbie Girl!

 

Hmm, eller så hadde vel muligens disse også fungert:

 

Notorious B.I.G - Me And My Bitch

Dead Prez - Mind Sex

Eminem - Love you more

Dr. Dre - Fuck you

Jay-Z - Cry Song

Nas - K-I-S-S-I-N-G

 

+ en masse flere jeg ikke kommer på nå...

Lenke til kommentar
Outhere Brothers - I Wanna Fuck You In The Ass

Tenacious D - Fuck Her Gently

 

over til seriøse sanger :p

 

Alt av Barry White for eksempel. Jentene digger det. Tenn noe røkelse og sett på Barry White :)

7621445[/snapback]

At jeg kunne glemme Tenacious D - Fuck Her Gently! Syns forresten den er mer enn seriøs nok til å ha sex til.

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Har hatt sex mens Dimmu Borgir har hylt og skrikt i bakgrunnen fra stereon (Ikke min stereo vel å merke)  :ph34r:

 

Snodig opplevelse, men brydde meg egentlig mye mere om jenta enn musikken akkurat da ;)

7621373[/snapback]

Jeg mista jomfrudommen min til Megadeth :wee:

7723795[/snapback]

 

Dimmer ikkje noke problem å ha sex til. syns det var litt gøy med Cradle of Filth i bakgrunnen også.

 

Megadeth ja..kan eg tippe A tout le monde?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...