Gå til innhold

Her er Nokias fremtidsvisjoner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle fungerer hos meg (Opera 9).

 

 

Ifølge Nokias egne undersøkelser er det et faktum at folk faktisk bruker de tekniske funksjonene som finnes på mobilen.
Det er det dummeste jeg har hørt. Folk flest kan ingen verdens ting, spør heller forhandlere enn å kast bort pengene på usikre markedsundersøkelser.
Etter å ha sagt han har hørt nordmenn er åpne mennesker spør foredragsholderen: "Hvor mange her hadde sex i går?" Av flere hundre er det bare at par hender som rekkes opp. Så spør han: "Hvor mange her hadde ikke sex i går?" Noen flere hender rekkes opp, men langt i fra alle som ikke svarte på forrige spørsmål. Til slutt spør han: "Hva gjorde resten av dere?" :!:

7369689[/snapback]

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar

Den første fungerte. Men etter å ha prøvd å spille av nummer 2 og 3 vil ingen av dem fungere :( Bruker IE 7 ;)

 

Syns det var merkelig at Nokia var så opptatt av TS i den første filmen. Det eneste de kan vise frem nå er 7710 (7700 kom aldri på markedet), som forøvrig må kalles en fiasko. De har jo 6708 også, men den selges vel bare å¨et begrenset marked? ;)

 

Edit: Slett midlertidige intenrettfiler, cookies og alt det der. Da fungerer det ;)

 

Var jo ikke vist noe om konseptmobilen som Amobil bruker på forsiden. Syns den så flott ut ;)

Endret av jornan
Lenke til kommentar

Videoene fungerte fint her (Firefox 2.0 med flashblock. Måtte starde de individuellt ved å klikke på de. Akkurat slik jeg har satt opp flashblock)

 

Jeg synes det er glimrende at de kommer med GPS. Det er noe jeg har ventet på lenge. Altså at de kommer i "alle" mobiler slik at man slipper å velge blant noen få kjipe mobiler for å få GPS. Men jeg skulle gjerne sett at de tok i bruk det nye globale posisjoneringssystemet Galileo i stedet for amerikanerenes 15 år gamle GPS-system.

Lenke til kommentar

Hvorfor skal Nokia bruke Galileo istedenfor det vanlige GPS-systemet, når Galileo ikke er ferdig utviklet før 2010? Når de kommer til 2010, ja da kan de bruke det. Men før det foretrekker jeg å ha en GPS som du kan bruke :p Det er riktignok satelitter som skal fungere med Galileo systemet nå, men fungerer det alikevel, da? ;)

Lenke til kommentar

Den første videoen så ut som telefonen hadde hardware accellerert vector basert brukergrensesnitt, veldig smooth og responsivt (mye fps) og utrolig dynamisk. Skulle ønske min PDA var så responsiv, men selv om PDA har relativt raske CPU'er er de ikke nødvendighvis kjappe i menyene.

 

Så ut som noe fra Minority Report. Har drømt om et slikt dynamisk og responsivt grensesnitt helt siden jeg hørde om Vista og 3D hardware accellerated GUI men selv der har Microsoft klart å bloate det tregt.

Endret av Gambler FEX online
Lenke til kommentar

microsoft har dette som visjon

dette har jeg sett for over ett år siden

er spessielt film nr 3 hvor du har skjermer rundt om kring i huset

og på kjøleskapet hvor du er koblet til mobil telefonen og kan skrive huskelapper legge bilder koble deg til nyheter få dem over på mobilen

følge nyheten videre igjenom dagen.

familie venner +++

 

når flere firma tenker i samme banen blir det spennende å se om dette blir realitet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...